مراسم گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن در جعفرآباد

‌‌‌‌‌‌‌به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن، مراسم ویژه ای با حضور امام جمعه شهر جعفرآباد و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب در شهر جعفرآباد مغان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۴۴۲
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

مراسم  گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن در جعفرآباد

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر جعفرآباد ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری (س)، نام گذاری این مناسبت مبارک بعنوان «روز زن» در کشورمان را ارزشمند و موجب افتخار دانست.

وی با برشمردن برخی شاخصه‌های متعالی شخصیت حضرت فاطمه (س) و جایگاه ایشان در معرفی نقش متعالی زن در جامعه و خانواده، حرکت بانوان ایرانی در مسیر تعالیم بانوی دو عالم را در تراز بانوان ایران اسلامی نامید.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران جایگاه زن را در جامعه عزت بخشید و ارج نهاد، اظهار کرد: محدودیت‌های بسیار زیادی در دوران قبل از انقلاب اسلامی در برابر زنان وجود داشت که صرفاً آنها را به اصطلاح خانه‌دار بودن مطلق کرده بود.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به ضرورت انجام کار تبلیغی و فرهنگی در حوزه حجاب، تصریح کرد: از حوزه‌های علمیه، رسانه‌ها و مسئولان فرهنگی انتظار می‌رود نسبت به تولید محتواهای وزین و طولانی‌مدت در ارتباط با تبیین حجاب و بی‌حجابی اقدام کنند.

عکاس و خبرنگار افتخاری: مهدی بیگ زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار