خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

مادران رکن اساسی خانواده‌ها/مهمترین ابزار دشمنان در ناآرامی‌های اخیر تبلیغات بود

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: اگر مقام، منزلت و جایگاه اصلی مادران حفظ شود جامعه‌ای سربلند، سرافراز و با نشاط خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۴۸۳۳۱۴
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

مادران رکن اساسی خانواده‌ها/مهمترین ابزار دشمنان در ناآرامی‌های اخیر تبلیغات بودبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر اظهار کرد: زن در جامعه اسلامی بر خلاف تبلیغات مسموم دشمنان طی چهار دهه اخیر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
او تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب و در چهار دهه گذشته، زنان در سطح علمی، عملی و مجاهدت‌ها در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین و همچنین در ورزش، هنر و توسعه برای ایران و اسلام افتخار آفرین بودند.
امام جمعه شاهرود با یادآوری مطرح کردن شعار حقوق زن طی سه ماه گذشته از سوی دشمنان ابراز کرد: برخی جوامع غربی و شرقی در طول تاریخ با سردادن شعار‌های دروغین دفاع از حقوق زن برای به دست آوردن منافع خود سوء استفاده کردند و جوانان باید به این موضوع توجه داشته باشند.
او به سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: برای گرامیداشت و تکریم روز مادر نباید به یک روز بسنده شود، بلکه در طول سال باید قدردان زحمات مادران به ویژه مادران شهیدان، مومنان خالص و مجاهدان باشیم.
امینی با بیان اینکه مادران رکن اساسی خانواده‌ها هستند، تاکید کرد: اگر مقام، منزلت و جایگاه اصلی مادران حفظ شود جامعه‌ای سربلند، سرافراز و با نشاط خواهیم داشت.
مادران رکن اساسی خانواده‌ها/مهمترین ابزار دشمنان در ناآرامی‌های اخیر تبلیغات بودامام جمعه شاهرود در بخش دیگر از سخنان خود به ۲ دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم قم و مداحان اهل بیت (ع) اشاره کرد و افزود: مهمترین ابزار دشمنان در ناآرامی‌های اخیر تبلیغات در کنار تهدید، تحریم، جاسوسی، نفوذ و فشار حداکثری بود.
او استفاده از ابزار تبلیغات برای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی را ضروری خواند و اظهار کرد: با ایمان، اعتقاد، مجاهدت خستگی‌ناپذیر و کار بیشتر می‌توان بر همه مشکلات کشور غلبه کرد.
امینی با اشاره به اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر نقاط قوت ایران را هدف قرار دادند، ادامه داد: آنان بدنبال تخریب نقاط قوت بودند تا کشور‌هایی که با ما روابط اقتصادی داشتند را بترسانند.
او به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام کار بزرگ تحولی در کشور اشاره کرد و گفت: این تحول بزرگ بیشتر باید در حوزه اقتصادی انجام شود، اما از فرهنگ هم نباید غافل شد.
امام جمعه شاهرود یادآور شد: دشمنان خیال کردند مردم به خاطر مشکلات اقتصادی حاضر به تجزیه کشور و براندازی نظام هستند، اما این خیال آنان واهی و باطل بود.
امینی با تاکید بر اینکه نباید مغرور و غافل شویم، افزود: دشمن، دشمنی خود را خواهد داشت، اما باید در میدان خدمت و بصیرت پاسخ آنان را در فتنه‌ها داد.
مادران رکن اساسی خانواده‌ها/مهمترین ابزار دشمنان در ناآرامی‌های اخیر تبلیغات بودامام جمعه شاهرود به اهانت مجله فرانسوی «شارلی ابدو» به مرجعیت شیعه اشاره کرد و ابراز داشت: این مجله به مانند گذشته که به پیامبر اکرم (ص) اهانت کرده بود این بار توهین به مرجعیت شیعه و رهبر مسلمانان دنیا را هدف قرار داده است.
او با بیان اینکه دشمنان وقتی از از توطئه‌هایشان ناامید می‌شوند با عنوان آزادی بیان به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند، اظهار کرد: آزادی بیان ابزار و چماقی برای رسیدن به اهداف پلیدشان است.
امینی به برودت هوا اشاره و به شهروندان توصیه کرد: با صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی به ویژه مصرف گاز، امکان استفاده از این نعمت اللهی را برای هموطنان و همچنین کارخانه‌ها و مراکز تولیدی دیگر در کشور فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار