عضو هیات تسویه شرکت تعاونی مصرف محلی باقرشهر:

ساختمان شرکت تعاونی مصرف محلی باقرشهر به مزایده گذشته می شود

عضو هیات تسویه شرکت تعاونی مصرف محلی باقرشهرگفت: سهامداران به اخبار جعلی و کذب توجه نکنند و اخبار و اطلاعات مربوط به این شرکت را از منابع رسمی شرکت تعاونی پیگیری کنند.
کد خبر: ۹۴۸۳۰۹۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴

داود سالمی عضو هیات تسویه شرکت تعاونی منحله مصرف محلی باقرشهر به خبرنگار ما گفت: مجمع عمومی شرکت در سال 1398 برگزار شد و آقایان عزت اله عظیمی ، داود سالمی و فرهاد قبادی به عنوان اعضای هیات و آقایان میرحسین سید زاده، محرم رشید زاده و محمد قلی لک به عنوان ناظر  انتخاب شدند که از فروردین 1399 کار هیات تسویه آغاز شد و بلافاصله فراخوان شرکت تعاونی جهت شناسایی اعضای سهامدار آغاز شد که تاکنون 1200 نفر شناسایی شده اند وبه منظور شناسایی و تکمیل اطلاعات مربوط به بقیه سهامداران، فراخوان دوم ابلاغ شده است.

وی در ادامه گفت: درباره  اثاثه موجود در شرکت تعاونی کارقانونی و کارشناسی انجام شده که اثاثه در شرکت تعاونی موجود است.

 سالمی درخصوص ساختمان جنب شرکت تعاونی و زیرزمین آن اظهار داشت: این ساختمان از سوی هیات مدیره قبلی اجاره داده شده بود و بعد از پایان مهلت اجاره  به مزایده گذاشته شد اما استقبال نشد و با تصویب هیات تسویه و تایید ناظران، هم اکنون  مستاجران قبلی در ساختمان مورد اجاره ساکن هستند و با تصمیم هیات تسویه طبق  تورم سالیانه، مبلغ اجاره ساختمان مذکور افزایش یافت و تمام مبالغ دریافتی  بابت اجاره این ساختمان به حساب شرکت تعاونی مصرف محلی باقرشهر نزد بانک توسعه تعاون شعبه شهرری واریز می شود و کلیه هزینه ها نیز  با ارائه مدارک تحت نظر هیات تسویه و ناظران صورت می گیرد. همچنین تراز نامه سالیانه و هزینه ها در مجامع عمومی به تصویب رسیده است و هیات تسویه تمامی مصوبات مجمع عمومی را  به صورت قانونی انجام داده است.

وی در ارتباط با فروش محل ساختمان شرکت تعاونی بیان داشت: مجوز از مجمع عمومی اخذ و بعد از ثبت و  تایید در اداره تعاون و اداره ثبت شرکت ها انجام می گردد که مهم تر از همه شناسایی سهامداران است که فراخوان دوم از طریق نصب بنر در سطح شهر انجام شده است.

عضو هیات تسویه شرکت تعاونی مصرف محلی باقرشهر، تعداد اعضای سهامدار را حدود ۲۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد مدرک و دفترچه سهام در اختیار دارند که لیست آنها از هیات مدیره قبلی به هیات تسویه داده شده که در حال بررسی است.

داود سالمی با اشاره به اینکه هیات تسویه از سال 1399 مدارک و اسناد شرکت را تحویل گرفته و از این تاریخ به طور رسمی شروع به فعالیت کرده است، تاکید کرد: هیات تسویه هیچ مسئولیتی در مقابل اقدامات و فعالیت های هیات مدیره قبلی ها ندارد  و اگر هرگونه تخلفی قبل از ما انجام شده باشد به عهده هیات مدیره قبلی ها است و آنها خودشان باید پاسخگو باشند.

عضو هیات تسویه شرکت تعاونی مصرف محلی باقرشهر گفت: انشاء الله بزودی مقدمات   مزایده فروش ساختمان شرکت تعاونی به صورت کاملا قانونی و با نظارت اداره تعاون و ارگان های نظارتی انجام خواهد شد و نتیجه آن به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

سالمی در پایان با اشاره به خبرهایی که اینکه اخیرا در  یکی از سایت باقرشهر درج شده است، خاطرنشان کرد: این مطالب کاملا کذب و دروغ است و سهامداران به اخبار دروغ که از منابع غیر رسمی و نامعتبر منتشر می شود توجه نکنند.

وی افزود: سهامداران می توانند برای رفع هرگونه سئوال  یا  مشکلی در روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 تا 18 به محل شرکت تعاونی  مراجعه نمایند.

همچنین آن دسته از عزیزانی که تاکنون در طرح فراخوان ثبت نام نکرده اند با در دست داشتن دفترچه سهام و کارت ملی خود می توانند به محل ساختمان شرکت تعاونی مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار