در بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مطرح شد:

مسئولان وزارت امور خارجه تدابیر لازم را برای پیگیری عاملان و مروجان اقدامات موهن اخیر اتخاذ نمایند

بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، با صدور بیانیه‌ای دولت فرانسه را مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه دانسته و از مسئولان وزارت امور خارجه خواست تدابیر لازم در خصوص پیگیری عاملان و مروجان اقدامات موهن اخیر را تا حصول نتیجه اتخاذ نمایند. 
کد خبر: ۹۴۸۳۰۰۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در متن بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو آمده است:

 

"يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ" ﴿صف/8﴾


"مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد"

 

 

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده و کینه دشمنان انقلاب شکوهمند ریشه در اقتدار و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی دارد. 


نامه مهم و تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی در پی حوادث فرانسه در تاریخ 1/بهمن/1393 مبنی بر بیداری و هوشیاری حس حقیقت‌جویی در قلب‌های جوانان اروپایی و آمریکایی و ایجاد پرسش و کاووش درباره انگیزه‌های سیاه نمایی گسترده علیه اسلام و شناختی بی واسطه از دین اسلام، به دور از پیش داوری‌ها و تبلیغات منفی و مهمتر از همه، خطاب نکردن سیاستمداران و دولت های مزورانه غربی در این نامه، بار دیگر چهره کینه و دشمنی دولتمردان فرانسه و عاملان وابسته را، نسبت به دین اسلام و مقدسات آن نمایان ساخت.

هر چند در افول و سقوطِ عقلانیت، قدرت سیاسی و اجتماعی دولتمردان فرانسه، اشاره به همین نشست اخیر مذبوحانه ریاست جمهوری فرانسه با معاندین جمهوری اسلامی کفایت می‌کند. شیاطینی که توهین به ملت فهیم، شریف و ولایتمدار ایران را با خرج دلارهای آمریکایی، صهیونیستی و سعودی، برگ زرینی در پرونده فعالیتی خود می‌دانند. بدون شک، کینه و دشمنی مدعیان تمدن و آزادی بیان در این رفتارهای ضد اخلاقی، ناشی از بیداری و هوشیاری حس حقیقت جویی در بین جوانان اروپا و آمریکای شمالی و دفاع تمام قد جمهوری اسلامی و امامین انقلاب از مستضعفین و مظلومان در جهان است.


بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، این شجره طیبه انقلاب اسلامی، با اشاره به سوابق دولت جنایتکار فرانسه در طول ۸ سال دفاع مقدس در قتل عام کودکان و زنان بی‌دفاع، این اقدام شنیع را دخالت قطعی در امور داخلی ایران و مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان علیه اسلام و انقلاب می¬داند، که در اتاق‌های فکر رسانه‌های غربی، برای ضربه زدن به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف مکتب نورانی اسلام و اهل بیت(ع) طراحی شده و دولت فرانسه را مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه می‌داند.

لذا از مسئولان محترم وزارت امور خارجه موکدا خواستاریم، هرگونه همکاری های علمی و  فرهنگی  را قطع و تدابیر لازم در خصوص پیگیری عاملان و مروجان اقدامات موهن اخیر را تا حصول نتیجه اتخاذ نمایند. 

کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

17/دی ماه/1401

ارسال نظرات
آخرین اخبار