به همت سازمان بین‌المللی آبشار عاطفه ها:

۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها در سال ۱۳۸۰ از مشهد مقدس شروع به فعالیت کرد و تا کنون نزدیک به ۹۵۰ نمایندگی در سطح کشورایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۴۸۲۸۶۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،فاطمه چوپانی افزود: این سازمان یک نهاد مردمی است و حتی یک ریال از دولت دریافت نمی‌کند. هدف سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها یاری رساندن به خانواده ایتام، زنان سرپرست خانوار، طلاب مستعد، جانبازان زیر ۱۰درصد و خانواده‌های معلولین و نیازمندان است.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی جنوب کشور در ادامه تشریح فعالیت های این سازمان اظهار کرد: سازمان آبشار عاطفه ها بیش از ۱۲هزار پرسنل بانوی جهادی در سراسر کشور دارد و ۴۵۰هزار نفر را تحت پوشش دارد که یک میلیون و ۳۲۰ هزار خیر به صورت نقدی و غیر نقدی به سازمان کمک می‌رسانند. همچنین بیماران صعب العلاج نیز تحت نظر ۱۲هزار پزشک خیر قرار دارند.

وی درباره برنامه‌ این سازمان به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) ابراز کرد: به همت سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها ۲۱دی ماه در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) کاروان ۳۱۳ کمک جهیزیه راهی منزل نوعروسان می‌شود. این اقلام به وسیله ۱۰ کامیون از میدان آزادی، انقلاب و پاستور عبور می‌کنند.

چوپانی در پایان گفت:  توزیع سبد کالا و بیش از ۵۰۰ سری جهیزیه در ۲۹ اسفندماه مصادف با عید مبعث از برنامه های دیگر این سازمان مردم نهاد است.

ارسال نظرات