راه ۳۰۰ روستای استان اردبیل بازگشایی شد

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل استان اردبیل گفت: در حال حاضر راه ۱۶۰ روستای استان بازگشایی بوده و راه ۳۰۰ روستای استان بازگشایی شده که راهداران شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی در محورهای مواصلاتی استان هستند.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۴۶
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

راه ۳۰۰ روستای استان اردبیل بازگشایی شد

تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به دلیل بارش سنگین برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان از طریق زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی ممکن است و به همین منظور انتظار داریم رانندگان تمامی موارد ایمنی را در نظر بگیرند.

وی بیان کرد: در حال حاضر راه 160 روستای استان بازگشایی بوده و راه 300 روستای استان بازگشایی شده که راهداران شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی در محورهای مواصلاتی استان هستند و طوری برنامه‌ریزی شده که محورهای اصلی٬ فرعی و روستایی به ترتیب برف‌روبی شود.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: اکیپ‌های راهداری با تمام توان و تلاش درصدد بازگشایی راه‌های روستایی هستند و با توجه به اینکه بیش‌ترین روستاهایی که راهشان مسدود شده در نقاط کوهستانی قرار گرفته است و درصدد هستیم راه این روستاها را در کم‌ترین زمان ممکن بازگشایی کنیم.

هاشمی گفت: محور خلخال - پونل به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود بوده و از رانندگان خواهشمندیم حتی الامکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

ارسال نظرات