اهدای کمک هزینه ازدواج به 40 مددجوی کمیته امداد در منطقه 18

رئیس کمیته امداد منطقه 18 تهران از اهدای کمک هزینه ازداج در قالب جهیزیه و هدیه ازدواج به 40 مددجوی جوان تحت حمایت این اداره خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۲۶۷۹
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجید برزگر با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد، اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه ازدواج از اقدامات حمایتی کمیته امداد به منظور کمک به زوج‌های تحت حمایت است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 مورد کمک هزینه ازدواج در قالب تأمین جهیزیه نوعروسان و بانوان سرپرست خانوار و فرزندان پسر خانواده های تحت حمایت با هزینه ای بالغ بر 874 میلیون تومان اهداء شده است.

برزگر گفت: از این تعداد 37 کمک هزینه جهیزیه در قالب پنج قلم کالا شامل یخچال،تلویزیون، اجاق‌گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی به نوعروسان و ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار اهداء شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه 18 تهران با بیان اینکه یک مورد هدیه ازدواج نیز در قالب هدیه ازدواج نیز به فرزند پسر یکی از خانواده های تحت حمایت اعطا شد، همچنین 32 مورد زوج جوان از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج  به مبلغ 707 میلیون تومان برخوردار شده اند.

وی خاطرنشان کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، هدیه ازدواج به فرزندان پسر خانواده های تحت حمایت، ارائه خدمات مشاوره و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار