رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج عنوان کرد؛

مشارکت شهروندان در تعریف پروژه های محله ای در سال 1402

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهروندان می توانند از طریق پرتال شهرداری کرج، سامانه پیامکی و روابط عمومی دفتر کمیسیون عمران موضوعات و پروژه های موردنیاز محله خود را بیان کنند.
کد خبر: ۹۴۸۲۳۵۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علیرضا رحیمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در خصوص تعریف پروژه های محله ای در بودجه سال 1402 گفت: شهروندان می توانند از طریق پرتال شهرداری کرج به نشانی  https://b2n.ir/Omrani.mahale، سامانه پیامکی 10000137137 و روابط عمومی دفتر کمیسیون عمران به شماره 09352642915 موضوعات و پروژه های موردنیاز محله خود را بیان کنند.

مشارکت شهروندان در تعریف پروژه های محله ای در سال 1402

وی در خصوص تعریف پروژه های کلانشهر کرج اضافه کرد: در آینده نزدیک در خصوص پروژه های بزرگ، ساختاری تعریف خواهد شد که شهروندان، صاحب نظران و کنشگران مرتبط با آن پروژه اعلام نظر کنند و پس از اخذ نظرات در تعریف پروژه های بزرگ ترتیب اثر داده شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در رابطه با پروژه های محله ای با هدف محله محوری و رفع مشکلات زیر محله مطرح کرد: با توجه به چشم اندازی که شورای ششم در سال 1401 مبنی بر آسفالت معابر خاکی تعریف کرد، اقدامات خوبی صورت گرفت.

رحیمی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش پارلمان شهری کرج این است که پایان سال 1402 کلانشهر کرج معابر و کوچه خاکی نداشته باشد، خاطرنشان کرد: آسفالت معابری که طبق قانون بیش از 70 درصد ساخت و ساز و یا در واقع سکنه داشته باشند انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار