عطر و بوی اربعین حسینی در سومین یادواره سرداران و ۸۰ شهید فیروزآباد میبد

یادواره سرداران و 80 شهید فریروز آباد با حضور خیل عظیم مردم و مسئولین شهرستان میبد با سخنرانی، مدیحه سرایی، سینه زنی و روایتگری سردار رستگار پناه از فرماندهان دفاع مقدس و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی همراه بود.
کد خبر: ۹۴۸۲۲۹۰
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت و به همت بسیجیان پایگاه شهید مدنی، خادمیاران رضوی شهید بلوکی، هیات مذهبی و خیرین محله فیروزآباد، سومین یادواره سرداران و ۸۰ شهید فیروزآباد و سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با حضور مسئولین شهرستان، خانواده معظم شهداء، خادمیاران رضوی، بسیجیان و عموم مردم شهید پرور شهرستان میبد در شب وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد.
سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فرشاد یزدی از رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی سخن گفت و افزود:
ما همه حرف می‌زنیم و شما گوش می‌دهید، اما حاج قاسم و شهدا عمل کردند و به آن جایگاهی که خواستند رسیدند.
فرشاد یزدی در ادامه گفت: آیت الله جوادی آملی بار‌ها در مورد اقتدار و عظمت کشور جمهوری اسلامی فرمودند که هر کس بخواهد نام ملت ایران را به زبان بیاورد باید با وضو باشد.
دشمن این مملکت فقط از اسلام ناب محمدی می ترسد و امروز یکی از موضوعات مهم کشور دین داری و ولایت مداری است که این کشور را سربلند و پیروز گردانیده است.
همچنین سردار رستگار پناه از جانبازان جبهه حق علیه باطل نیز ضمن روایتگری از رشادت‌های حاج قاسم در دوران خدمت خالصانه خود، به بیان ویژگی‌ها و خصوصیات شهدا و همچنین خاطراتی از بعضی از آن‌ها پرداخت.
سید سعید نریمانی نیز با مداحی و روضه خوانی از حضرت ام البنین (س) پرداخت.
همچنین موکب‌های پذیرائی تا محل برگزاری یادواره، یاد و خاطره پیاده روی اربیعن حسینی را در دل‌ها زنده کرد و حال و هوای دیگری را به مجلس بخشیده بود.
اجرای گروه سرود سردار سلیمانی برگزاری مسابقه شهدای محله و اهدا جایزه به قید قرعه نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

گوشه‌ای از برگزاری این مراسم با شکوه در محله فیروزآباد را نظاره گر باشید:

ارسال نظرات
آخرین اخبار