بیانیه مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران؛

همهٔ ما جوانان سلیمانی هستیم و ادامه‌دهندهٔ راه اوییم

مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۸۱۹۲۱
|
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

در بیانیه بیانیه مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران؛ آمده است:

 

بسمِ اللهِ قاصِمِ الجَبّارین

 

 و لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

 

  ۱۳ دی روزی است که از یاد امت سلحشور اسلام نخواهد رفت. روزی که سرباز ولایت، علمدار انقلاب و سرور آزادگان و آزادیخواهانِ جهان، شهادت را سخت در آغوش فشرد. روزی است که پیر غلام اباعبدالله (علیه السلام) به آرزویش رسید و همچون رهروان مولایش به حق تعالی پیوست. او در این راه اِرباً اِربا شد.به قول او:تا کسی شهید نبود، شهید نمی شود. شرط شهید شدن، شهید بودن است. اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاق کسی استشمام شد، شهادت نصیبش می شود. تمام شهدا دارای این مشخصه بودند.

 شجاع مردی که آزادی و امنیّت منطقه به واسطهٔ ایشان معنا پیدا کرد. مجاهدی که با گروهک‌های تکفیری -آن سلّاخان به ظاهر اسلامگرا اما با باطنی از شیطان بزرگ- جنگید. شب‌هایش با دوری از وطن و خانواده سحر شد، سختی‌ها کشید تا نکند ملت ایران و دیگر مردم منطقه در سختی باشند و اوست که به عنوان نماد مقاومت در برابر استکبار، امپریالیسم و تروریست شهرهٔ جهان شد. آزادمردی در جهان نیست که نام سردار بیاید و او را به کمال نَسِتاید.

شهید سلیمانی فقط مرد عرصه ی جنگ نبود.مرد صلح بود.معرفت در او دمیده شده و شوق عبادت از رخسارش می چکید.چه سخنان زیبایی با تنها معشوق عالم می گفت:معبود من،عشق من و معشوق من دوستت دارم.او خدا را دیده بود.او هیچگاه در راه خسته نشد و تنها امری که از آن دل بی قرار داشت و تاب نمی آورد،دیدار معبود بود.

 دشمن پِنداشت که با نبودِ او، شعلهٔ آزادیخواهی از میان می‌رود و پایه‌های استکبارش را در سرزمین‌های اسلامی محکم می‌کند، اما خود آتشی نوین برافروخت و چنان شد که شهید سلیمانی برای ستمگرانِ گیتی از سردار سلیمانی هراس‌آورتر گردید.

  به دشمنان می‌گوییم: همهٔ ما سلیمانی هستیم. سلیمانی یک فرد نبود که فکر کنید با عدم وجود او، شما خواب راحتی خواهید کرد، خیر. شهید سلیمانی در میان ماست و سلیمانی‌ها در راه‌اند.جوانان وطن در عرصه‌های مختلف خود را نشان داده‌اند. بدانید جوانان، راه شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد و از این راه دست نمی‌کشند تا به شهادت برسند. او یک مکتب درس‌آموز است که با شهادتش، مُرَوّجِ مکتب او در میان سینهٔ عاشقان جهان شدید.

  مستکبران عالم تمامی کوشش خود را کرده بودند در میان ملّت ایران تفرقه بیندازند و نگذارند که آنان با هم یکدل باشند. همواره به فکر دوقطبی‌سازی بودند، اما با شهادت سردار باعث هم صدایی تمام ملت شدند. از مسلمان تا ارمنی، از مذهبی تا آن‌هایی که با دین نسبت چندانی نداشتند، از محجبه تا کم‌حجاب و از هر جناحی.

 هر فرد با هر عقیده‌ای مِهرِ او را به دل دارد. چرا که او کاری کرد که آزادی معنای دوباره بگیرد، صلح رنگی دگر پیدا کند، سرچشمهٔ محبت لبریز گردد؛ تا هم‌صدایی در هستی طنین‌انداز شود.

و ما جوانان ادامه‌دهندهٔ راه اوییم. او خود را مطیع و سرباز صفر مقام معظم رهبری (مُدَّ ظِلُّهُ العالی) می‌دانست. بنابراین ما تمام قد و استوار پای انقلاب اسلامی و ولایت خواهیم ایستاد.طبق فرمایشات سردار شهید سلیمانی ما نوجوانان و جوانان سرمایه های ملت هستیم که می توانیم نقش مهمی در جامعه ایفا کنیم.

ما نیز چون او مرد میدان می شویم.به میزان توانایی خود.مرد میدان علم شویم تا تحقق توصیه های رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) باشیم.در نظم نوین جهانی باره ی علم را می رانیم و یکه تاز علم و فناوری در عالم می شویم.همچنین چون او خود را مرد میدان معرفت کنیم و به حق تعالی نزدیک تر شویم تا او نیز ما را چنان که شایسته او باشیم بپذیرد.

عرصه ی دیگری که جوانان بی شک با شهادت سردار دلها در آن استوار تر شدند،جهاد تبیین است که بزرگ ترین توصیه و‌ فرمان امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)است.آن را به بهترین شکل اجرا خواهند کرد همانگونه که سردار سلیمانی جهاد در راه خدا و شتافتن به سوی نور را محقق کردند.

ان شاءالله که خداوند ما را از یاوران ولایت و شهیدان راهش قرار دهد.

 دانش آموزان بسیجی استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مقاومت،در سومین سالگرد شهادت بزرگ مردی از جنس عشق سردار سلیمانی آمده ایم با او تجدید میثاق کنیم.بر بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی درود می فرستیم،پای ولایت می مانیم و از آرمان شهدا علی الخصوص شهید سلیمانی تا هنگام استحقاق آن دفاع خواهیم کرد.آمده ایم بگوییم در راهت کوهی استواریم و آنچه که از مسیر مانده را ما طی خواهیم کرد.فتح قدس به دستان لشکر سلیمانی اتفاق می افتد و علم انقلاب به دستان حجت خداوند(عج الله تعالی فرجه الشریف)خواهد رسید.

مجمع علوی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) استان تهران

ارسال نظرات