137 پیگیری مشکلات شهروندی را به شهرداری دایورت می کند

یکی از شهروندان منطقه 20 با اشاره به شرایط بحرانی وضع آلودگی هوا، از آتش زدن زباله از سوی ماموران شهرداری در منطقه 20 گلایه کرد.
کد خبر: ۹۴۸۱۷۵۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲

صبح امروز یکی از شهروندان محله دولت آباد شهرری با اشاره به تعطیلی چندین روزه مدارس و دانشگاه های استان تهران و نیز محدودیت های کاری ادارات، دور کاری، ممنوعیت تردد سالمندان، زنان باردار و کودکان در سطح شهر و همچنین اجرای طرح زوج یا فرد به دلیل افزایش سطح آلودگی هوا اظهار داشت: در شرایطی که افایش غلظت آلاینده ها  هزینه های بسیاری در حوزه سلامت و اقتصادی به کشور تحمیل کرده است، سازمان هایی مثل شهرداری که یکی از متولیان بحث محیط زیست و مقابله با آلاینده ها را بر عهده دارد، خود به عنوان آلوده کننده محیط زیست تبدیل شده است.

این شهروند شهرری اضافه کرد: چند روز است که شب ها ماموران شهرداری ناحیه 4 منطقه 20 زباله های جمع آوری شده در محدوده بلوار قدس تا پمپ بنزین دولت آباد را به جای جمع آوری و تخلیه در سطل های زباله یا دپوی آن جهت انتقال به خودروهای  حمل زباله، نزدیک ترین و راحت ترین گزینه را انتخاب کرده و اقدام به اتش زدن زباله ها می کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای پیگیری موضوع دو بار با سامانه 137 شهرداری تماس گرفته ام که در نوبت دوم اعلام کردند برای پیگیری موضوع به شهرداری ناحیه 4 دولت آباد مراجعه کنم. این شهروند خاطرنشان کرد: اگر قرار است هر شهروند برای پیگیری کارهای عمومی و شهری از کار و زندگی خود بیفتد و از این اداره به آن اداره برود کارهای بی نتیجه خواهد ماند و نتیجه این می شود که امروز می بینیم. ترک فعل و بی تفاوتی برخی مردم ومسئولان و انجام ندادن به موقع و اساسی وظایف پیمانکاران در نظافت اصولی شهر موجب بروز این همه مشکلات شده است که امیدواریم همه به مسئولیت و وظایف خود عمل کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار