لرستان مقام برتر کشور را در پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور کسب کرد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور، لرستان به همراه استان یزد در رده نخست پیگیری مصوبات استانی سفر رییس جمهور قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۰۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛"محمد کرم الهی" اظهار کرد: تحقق مصوبات سفر رییس جمهور از جمله اقدامات مثبت مدیران استان در طول یکسال خدمت در دولت سیزدهم بود که در این راستا پیگیری های مستمری از طریق نهادهای ملی، وزارتخانه ها و سازمان های مرکزی صورت گرفت.

وی افزود: ۱۷۵ طرح در سفر ۱۹آذر سال گذشته رییس جمهور به لرستان تصویب شد که ۵۵ درصد این طرح ها تا آذرماه امسال اجرایی و حدود ۱۳ طرح به صورت کامل تکمیل شده است همچنین پیش‌بینی می‌شود ۱۶ طرح بزرگ استان که ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا پایان امسال تکمیل شوند.

کرم الهی با اشاره به اجرای ۲ پروژه بزرگ از وعده های رییس جمهور به مردم لرستان گفت: در زمینه ساخت سد معشوره و اجرای راه آهن دورود - خرم آباد - پلدختر - اندیمشک، باوجود تمام محدودیت ها و مشکلاتی که در بحث فروش نفت و تحریم های ظالمانه علیه کشور، دولت مصمم به اجرای این پروژه ها می باشد.

وی بیان کرد: اعتباری که برای اجرای پروژه راه آهن لرستان در نظر گرفته شده در طول انجام پروژه های عمرانی استان بی نظیر است که در آینده نزدیک نیز خبرهای خوشی از این طرح منتشر خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه اساس تفکر دولت سیزدهم حل مشکلات جامعه با همکاری مردم است اضافه کرد: طرح های نیمه تمام بسیاری از دولت های گذشته در لرستان وجود دارد که دولت سیزدهم خود را موظف می داند با وجود مشکلات و موانع بسیار، نسبت به تکمیل و بهره برداری از آنها اقدام کند.

کرم الهی ادامه داد: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای افرادی که دوران پر از تبعیض پیش از انقلاب را درک کرده‌اند، به مراتب ملموس‌تر و ارزشمندتر از سایر افراد است از طرفی امروزه مردم از بلوغ سیاسی خاصی برخوردار و تبیین گر هستند که می توانند تلاش و عملکرد دولت ها را مقایسه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار