فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اردبیل:

یادواره شهدای عملیات‌های کربلای 4 و 5 در اردبیل برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل از برگزاری یادواره شهدای عملیات‌های کربلای4و5 در اردبیل خبرداد و گفت: این یادواره 18دی ماه در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۵۷۱
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی حبیب‌زاده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران، از برگزاری یادواره شهدای عملیات‌های کربلای4و 5 در اردبیل خبرداد و گفت: این یادواره صبح روز یکشنبه  18دی ماه در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای عملیات‌های کربلای4و5 با محوریت سردار شهید داور یسری برگزار می‌شود، گفت: پرداخت به مباحث 9دی، روز بصیرت، فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده جبهه‌مقاومت از جمله برنامه‌های این یادواره در شهرستان اردبیل است.

حبیب‌زاده با بیان اینکه شهدا جانفدایان واقعی و سرآمدان دفاع از اسلام و نظام و انقلاب هستند، گفت: امروز حاج قاسم سلیمانی الگوی تمام‌عیار و ابدی برای همه کسانی است که می‌خواهند تداوم‌دهنده راه شهدا بوده و با تمام توان خود در راه کسب رضای الهی از دین و وطن برابر دشمنان اسلام و این آب و خاک دفاع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار