خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت سردار دلها در مهدیشهر

مراسم بزرگداشت سردار با بصیرت و معنویت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جوار امام زاده قاسم علیه السلام مهدیشهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۱۴۴۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت الاسلام سید احمد اکرمی، استاد حوزه و دانشگاه در جمع مردم دوستدار عاشق اهل‌بیت علیه السلام و مردان حقی مانند سردار سلیمانی ضمن تسلیت سومین سالروز شهادت این سردار، علمدار میدان، از زبان امام علی علیه السلام در خصوصیات افراد بیان داشت:ا نسانها دو دسته هستند، اول عده ای هستند که نزدیک بین و دارای چشم دنیا طلب بوده که تنها توجهشان به دنیاست و دسته دوم افرادی هستند که خدا بین ، آخرت بین هستند و دارای دوراندیشی و بینش و بصیرت که به ظواهر دنیا توجهی ندارند.
سخنران مجلس سردار سلیمانی افزود: سردار سلیمانی از نمونه انسانهای دغدغه مند و با بصیرت و معرفت خود بود و این بهترین سلاحی است که باید به آن مجهز باشیم بصیرت و معرفت است.
حجت الاسلام اکرمی گفت: امروز دشمنان این نظام از سه ضلع عبری،عربی و غربی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال جنگ است و چیزی جز جهاد تبیین نیاز جامعه را برطرف نمی‌کند و از نگاه امام خامنه ای تنها چیزی که با آن می شود تیغ برآن دشمن راکند کند بصیرت و معرفت است.
وی افزود: حاج قاسم یک نظامی صرف نبود بلکه یک سیاستمدار آگاه و بینش و بصیرت بود که علمدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود و علم و بصیرت و معرفت در وجودش عجین شده بود.
در این مراسم مداح و ذاکر اهل بیت سیدمنوری و کربلائی مهدی ذوالفقاریان ضمن وجود یک لاله گمنام پر پرواز دلهای غبار گرفته را با چشمهای گریان به صحن و سرای سالار شهیدان پرواز داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار