امام جمعه یزد در دیدار با مسئولین سازمان بسیج مهندسین:

استفاده از ظرفیت عظیم مهندسین بسیجی در استان و کشور

آیت الله ناصری در دیدار با مسئولین کارگروه های تخصصی هفته گانه سازمان بسیج مهندسین: از ظرفیت عظیم مهندسین بسیجی در استان و کشور برای تولید فکر و طرحهای راهگشا جهت کمک به دولت و حل مشکلات استفاده کنید.
کد خبر: ۹۴۸۱۴۴۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت دهه ی بصیرت و مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اعضاء هیئت اندیشه ورز و مسئولین کارگروه های تخصصی هفت گانه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد به دیدار حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه شهر یزد رفتند.

در این دیدار ابتدا دکتر امیدی مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد گزارشی از فعالیتهای سازمان بسیج مهندسین و کارگروههای تخصصی ارائه داد.

در ادامه  اعضاء هیئت اندیشه ورز و مسئولین کارگروههای تخصصی گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه دادند.

سپس آیت الله ناصری ضمن تشکر از فعالیتهای سازمان بسیج مهندسین استان یزد خواستار کمک بسیج مهندسین به دولت و مسئولین از طریق ارائه طرحهای مشورتی در حوزه حمل و نقل ، مسکن ، معماری اسلامی و سایر حوزه های مرتبط عمران و معماری شد.

امام جمعه یزد خواستار  استفاده از ظرفیت عظیم مهندسین بسیجی در استان و کشور برای تولید فکر و طرحهای راهگشا جهت کمک به دولت و حل مشکلات شد. 

استفاده از ظرفیت عظیم مهندسین بسیجی در استان و کشور

ارسال نظرات
آخرین اخبار