در سایه سکوت کسانی که باید فریاد می کردند؛

نام ری به شورای شهر تهران اضافه شد

پس از انتقاد شدید اصحاب رسانه شهرستان ری نسبت به حذف نام ری از شورای شهر تهران و با پیگیری های جمعی از خبرنگاران؛ نام ری به شورای شهر تهران،ری ،تجریش و شمیرانات اضافه شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۴۱۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

البته   در این اتفاق نقش رسانه های اثر گذار ری را هرگز نمی توان فراموش کرد همکاران خبرنگاری که بی چشم داشت با داشتن دغدغه ری و تلاش های بی امان خود توانستند حق قانونی شهرستان های ری، تجریش و شمیرانات را محقق کنند و نام این شهرستان ها را  به عنوان شورای شهر تهران اضافه کنند. .

  صد البته رو سیاهی زمستان به چهره کسانی ماند که نگران مقام و موقعیت گذرا و فنا پذیر خود  بودند که مبادا صندلی مسئولیتشان به خطر بیفتد و یا لابی گری هایشان با پیگیری حق مردم ری ضعیف بشود .  

تاریخ ری فراموش نخواهد کرد که چه کسانی سکوت کردند و چه کسانی  بی مهابا بدون در نظر گرفتن هر گونه جناح سیاسی در این رابطه سخن گفتند و این موضوع را پیگیری کردند .

بدون شک این پایان مطالبه گری افراد دلسوز و پیگیر حقوق مردم نخواهد بود. اما این مضوع تجربه ای بود برای ما که از این پس باید کار مردم را از نماینده های واقعی مردم پیگیری کنیم.

 لازم است در  اینجا از مساعدت و همراهی اعضای محترم شورای شهر تهران ،ری ،تجریش و شمیرانات بویژه دکتر چمران ریاست شورا ،مهندس سروری نایب رئیس شورا و دکتر احمد صادقی فرزند خدوم و مردمی ری در جهت اعتلای نام ری قدردانی کنیم. همچنین جا دارد از همین تریبون از همه دلسوزانی که در این رابطه گفتگو کردند و با پیگیری های خود این موضوع را به نتیجه رساندند   قدردانی شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار