فرمانده دژبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهید سلیمانی زندگی خود را وقف انقلاب اسلامی و دفاع از حرم کرد

مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده پر افتخار جریان مقاومت، همراه با تشییع پیکر شهید گمنام و تقدیر از خانواده شهدای مدافع امنیت، در مسجد جامع امام رضا علیه السلام محله نفیس منطقه خاوران تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۴۰۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،  به همت پایگاه بسیج خواهران و برادران و اعضای هیأت امنای مسجد جامع امام رضا علیه السلام و همراهی بسیجیان مساجد محله نفیس و در فضای کاملا معنوی مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با تشییع پیکر شهید گمنام و تقدیر از خانواده شهدای مدافع امنیت؛  در مسجد امام رضا علیه السلام خاوران تهران برگزار شد.

 سردار عبادی فرمانده دژبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تبیین شخصیت سردار دلها   با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی زندگی خود را وقف انقلاب اسلامی و دفاع از حرم و حریم اهل بیت علیهم السلام   و دفاع از امنیت مردم و کشور کرد، گفت: حاج قاسم، همیشه دغدغه مند دین و ولایت و امنیت مردم بود. ایشان با خدا معامله کردند.

فرمانده دژبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از رزمندگان دفاع مقدس افزود: دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و راه انقلاب اسلامی با قدرت توسط ملت بزرگ ایران تداوم می یابد. وی در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم متدین و انقلابی محله نفیس (خیابان شهید ناصری) خاوران تهران و اهالی مسجد جامع امام رضا علیه السلام، اضافه کرد: شهید سلیمانی نیز مسجدی بود و بیش از چهل سال در مبارزه و جهاد در راه خدا بود. سردار عبادی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری وظیفه اصلی ما را جهاد تبیین اعلام کردند، گفت: مساجد و هیئت ها و همه مراکز دینی و فرهنگی باید مرکز تبیین باشند، باید کانون دفاع از ولایت و انقلاب باشند و پایگاه ترویج مکتب شهادت سرخ حسینی باشند. فرمانده دژبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه همه نیروهای نظامی کشور آماده شهادت هستند، اظهار کرد: دشمن به خوبی می داند با شهادت ما به هدف متنی رسد لذا با فضای مجازی و شبهه افکنی و دروغ پردازی به دنبال جدایی نسل جوان از نظام جمهوری اسلامی است. سردار عبادی گفت: امید مقام معظم رهبری به بسیجیان و نسل جوان و نوجوانان و جوانان چی است که امشب در مسجد جامع امام رضا علیه السلام، جمعی از آنان در مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند. انقلاب، امروز قوی تر از همیشه است. بنا بر این گزارش، گروه تواشیح آسمانی ها در مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع امام رضا علیه السلام محله نفیس خاوران تهران، اجرا داشت و پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس بر دستان نمازگزاران مسجد جامع امام رضا علیه السلام تشییع شد. مداحی و تقدیر از خانواده شهدای مدافع امنیت، بخش های پایانی این مراسم معنوی بود. در پایان این مراسم، دلباختگان مکتب سلیمانی، مهمان سفره اطعام مسجد جامع امام رضا علیه السلام شدند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار