خبرهای داغ:

شهداء الگوهای تمام عیاری برای همه افراد هستند

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: شهداء الگوهای تمام عیاری برای همه افراد هستند که الگو پذیری از این افراد در راه رسیدن به اهداف عالی نظام و رشد و معنویت ضروری است.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۷۴
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با مادر شهید والامقام حسین سنگسری دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ ادهم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و سپهبد شهید قاسم سلیمانی و قدردانی از زحمات همه مادران و پدران شهید اظهار کرد: خون شهیدان درخت تنومند اسلام را محکم تر و ریشه های آن را عمیق تر کرده است. ایران اسلامی اقتدار و امنیت خود را مدیون خون شهدا می داند.

او افزود: ما در مقابل دشمنان از آرمان های انقلاب و خون شهدا دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تا دشمنان ایران اسلامی اقدامات شوم خود را به سر انجام برسانند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: شهداء الگوهای تمام عیاری برای همه افراد هستند که الگو پذیری از این افراد در راه رسیدن به اهداف عالی نظام و رشد و معنویت ضروری است.

لازم به ذکر است در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات این مادر شهید قدردانی شد.

لازم به ذکر است به همت نیروی انسانی این پایگاه مقاومت جذب و ثبت نام نیروهای جدید بسیجی در پایگاه امام خمینی (ره) انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار