مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز مطرح کرد؛

حمایت اداره کل صمت البرز از فعالان کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز از افتخارات استان به شمار می رود و اداره کل صنعت، معدن و تجارت البرز با تمام توان از فعالان حاضر در این مجموعه حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۸۰۸۴۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رامین ربیعی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان گفت: این مجموعه برای اولین بار در کشور، با ایجاد امکانات ضروری در پنج ساختمان، شرایطی را فراهم کرده که افراد و گروه‌ های متنوع در سطوح مختلف چرخه بلوغ‌ یافتگی بتوانند در مکان مناسب خود مستقر شوند و فرآیند خلاقیت و کارآفرینی را از ایده تا اجرا به طور کامل پیاده‌ سازی کنند.

حمایت اداره کل صمت البرز از فعالان کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان

وی با بیان اینکه این امکانات شامل زیرساخت‌ های فنی، مربی و مشاوران خبره، سرمایه ‌گذاران ریسک‌ پذیر و خدمات ‌دهندگان به استارتاپ‌ ها و شتاب‌دهنده ‌ها می شود، به اهمیت ایجاد و فعالیت این مرکز در استان البرز و جایگاه آن در برقراری ارتباط سازنده میان افراد مبتکر و خلاق با صنايع استان اشاره و بر ضرورت تامین و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز تاکید کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: این مرکز از افتخارات استان به شمار می رود و اداره کل صنعت، معدن و تجارت البرز با تمام توان از فعالان حاضر در این مجموعه حمایت خواهد کرد و در همین خصوص جهت تسریع و تسهیل در فرآیند صنعتی سازی تولیدات ابتکاری کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز از همه ظرفیت های قانونی موجود بهره خواهد برد.

به گفته ربیعی، برای برقراری ارتباط صحیح میان صنعت و صنعتگران و کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز و همچنین فعالان مبتکر آن با اولویت ارتقای بهره وری و نوع محصولات، شرایط خوبی مهیا شده و حتما به آن ها توجه ویژه ای خواهیم داشت تا با همراهی سایر دستگاه‌های مسئول در استان به توسعه بیش از پیش واحدهای دانش بنیان در استان البرز کمک کنیم.

وی گفت: این مجموعه با امکانات جامع خود می تواند در جایگاه و موقعیت واحد تحقیق و توسعه و یا به عنوان همراه جهت کمک به توسعه این واحدها در صنایع استان عمل کند. با توجه به احصای دقیق آمار واحدهای دانش بنیان در البرز و جایگاه برتر استان در این حوزه در سطح کشور و با توجه به لزوم تحقق اهداف دانش بنیان در توسعه صنعتی استان، این مهم به لحاظ موقعیت جغرافیایی و محدویت های زیست محیطی دارای اهمیت وافری است و می طلبد برای توسعه دانش بنیان ها گام های محکم تری برداریم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار