یادداشت به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت؛

دهه بصیرت و مقاومت حکایت‌گر حضور حماسی مردم ایران در صحنه برای حمایت از اسلام و رهبری جامعه اسلامی است

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در یادداشتی آورده است:۹دی تا ۱۹ دی دهه بصیرت و مقاومت نامگذاری شده است که در واقع حکایت گر حضور حماسی مردم ایران در دو تاریخ مختلف در حمایت از اسلام و رهبری جامعه اسلامی می باشد.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۱۰
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام امید دهفولی،  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی(ع) به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

در تقویم ملی کشورمان ۹دی تا ۱۹ دی دهه بصیرت و مقاومت نامگذاری شده است که در واقع حکایت گر حضور حماسی مردم ایران در دو تاریخ مختلف در حمایت از اسلام و رهبری جامعه اسلامی می باشد.

۱۹ دی ماه ۱۳۵۶ مردم قم به خاطر مقاله ای که در روزنامه اطلاعات علیه حضرت امام(ره) چاپ کرده بود به خیابان ها آمدند که نیروهای رژیم طاغوت مردم را به گلوله بستند و عده ایی از مردم به شهادت رسیدند و به گفته سیاست مداران و مبارزین آن زمان این قیام مردم در سال ۱۳۵۶ زمینه پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ را مهیا کرد.

در ۹ دی ۱۳۸۸ خروش و حضور مردم ایران علیه فتنه و فتنه گران که شرینی حضور حدودا ۴۰ میلیونی در پای صندوق های رای که بیعت دوباره مردم با انقلاب و رهبری جامعه بود را به کام ملت و مردم تلخ کردند که این حضور مردم این فتنه و فتنه گران را به زباله دان تاریخ انداختند و به استکبار جهانی و منافقین داخلی آموختند که هر لحظه انقلاب نیاز به حضور این مردم داشته باشد از جان و فرزند خود  برای سرافرازی این کشور مایه می گذارند.

ملت ایران در این ایام که دوباره فتنه ای در کشور توسط فتنه گران ایجاد شد با آمدن به میدان و تشییع ۴۰۰ شهید گمنام دوباره بیعت خود را با این انقلاب تجدید کردند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها