خبرهای داغ:
مدیر اجرایی ادبیات و هنر دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران؛

کنگره بین‌المللی شعر ایثار اقدامی در راستای جهاد تبیین/زبان شعر، سرمایه ملی برای دعوت مردم به همدردی است.

نانی‌زاد عنوان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و فضایی که امروز در جامعه است، برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار در راستای جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۸۰۵۶۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، صبح امروز اعضای شورای سیاستگذاری هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست رسانه‌ای به تشریح نحوه برگزاری این کنگره پرداختند.

 نشست رسانه‌ای هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار با حضور مصطفی محدثی‌خراسانی شاعر، پژوهشگر، منتقد ادبی و عضو شورای عالی هنر و ادبیات صداوسیما، فاطمه نانی‌زاد شاعر، پژوهشگر، منتقد ادبی و مدیر اجرایی ادبیات و هنر دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و خبرنگاران این استان برگزار شد.

 فاطمه نانی‌زاد مدیر اجرایی ادبیات و هنر دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران ضمن بیان اشعار خود، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و فضایی که امروز در جامعه است، برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار در راستای جهاد تبیین است.

وی افزود: روشن و به جا سرودن با استفاده از ارزش‌ها و آیین‌ها که در باورهای مردم ایران ریشه دارد یک نوع جهاد تبیین است لذا در شرایط امروز جامعه می‌طلبد که شاعران بیش ‌از گذشته در این راستا گام بردارند.

نانی‌زاد خاطرنشان کرد: زبان شعر سرمایه ملی است و قشرهای مختلف مردم را به همدردی دعوت می‌کند و بخش‌هایی که در جامعه مورد غفلت و در تاریکی فرو رفته، می‌تواند با نور حقیقت به دل‌های مردم بتاباند به همین دلیل برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار اتفاق مبارکی است که در قزوین برگزار می‌شود و همه شاعران باید از آن استفاده بهینه کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار