خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس خبر داد:

آغاز رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی _حیدریون تولید در فارس

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی _حیدریون تولید از تاریخ ۹ تا ۱۶دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۲۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

سرهنگ پاسدار نادری منش، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و یاد و خاطره سردار دلها، جان فدای ملت، حاج قاسم سلیمانی عزیز اظهار داشت: با استعانت از خداوند متعال و توکل بر ائمه اطهار علیهم السلام، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی _حیدریون تولید از تاریخ ۹دی شروع و تاریخ ۱۶دی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: محورهای اصلی رزمایش در حوزه های جهاد تبیین، جهاد خدمت رسانی، جهاد امید آفرینی، گفتمان اقتصاد مقاومتی، آموزش و توانمند سازی تولیدگران، ارتقاء فرهنگ کار و تولید، کمک به رفع موانع تولید، کمک به ارتقاء وبهره وری تولید، سازندگی، محرومیت زدایی، خدمات اجتماعی و پدافندغیر عامل و دفاع سایبری در حوزه کارگران و کارخانجات فارس در پهنه وسیع استان بزرگ فارس است.

نادری منش با بیان اینکه سازندگی، محرومیت زدایی، ساخت، مرمت، و تجهیز منازل محرومین، توزیع بسته های معیشتی، و خدمت درمانی رایگان برای کارگران، از جمله خدمات پیش‌بینی شده در این رزمایش است، تصریح کرد: افتتاح مرکز مشاوره خانواده، حقوقی، نهادینه کردن فرهنگ کار و تولید‌‌‌ در شهرک بزرگ صنعتی شیراز، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کارخانجات با اجرای شیفت‌های ایثار توسط کارگران جهادی، از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این رزمایش بزرگ است.

وی گفت: امیدوارم کارگران باشرف و با غیرت و واحدهای تولیدی همچنان مقاوم با تاسی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز در میدان اقتصاد سربلند و پیروز باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار