خبرهای داغ:

برپایی محفل قرآنی سومین سالگرد شهادت سرداردل‌ها حاج قاسم سلیمانی در زرین دشت/ ۶ حوزه و ۵۲ پایگاه در زرین دشت به استقبال سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها رفتند

مراسم محفل انس با قرآن و گرامیداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین شهرستانی و جمعی از سپاهیان و بسیجیان زرین دشت در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام شهر حاجی آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۲۴
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به‌ مناسبت بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، محفل انس با قرآن و عترت به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرین دشت برگزار شد.

در حاشیه این مراسم معنوی ،فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تشریح ویژه برنامه‌های سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی گفت: به مناسبت نکوداشت سردار شهید سلیمانی برنامه‌های متنوعی در زرین دشت برگزار می‌شود.

سرهنگ سجاد راحت طلب با بیان اینکه سپاه ناحیه زرین دشت در هفته مقاومت امسال همزمان با شهرستان‌های سراسر کشور برنامه‌های مختلف و متفاوت را اجرا می‌کند، اظهار کرد: محوریت برنامه‌ها برپایی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم و خدمت‌رسانی است، گرچه برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی نیز در کنار این برنامه‌ها گنجانده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زرین، دشت غبارروبی مزار شهدای گمنام این شهرستان را از برنامه های آغازین روز هفته مقاومت عنوان کرد و گفت: ۶ حوزه مقاومت و ۵۲ پایگاه بسیج در هفته مقاومت ویژه برنامه بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم را بر پا میکنند.

راحت طلب همچنین از برنامه یادواره شهدای روستای خلیل آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان زرین دشت همراه با مداحی حاج مهدی سلحشور مداح برجسته کشوری در هفته مقاومت خبر داد و گفت: مردم روستای خلیل آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی در سومین سالگرد شهادت سردار دلها به سوگ می نشینند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرین دشت همچنین از بهره برداری از دو واحد مسکونی مددجویی در این هفته خبر داد و گفت: دو واحد مسکونی مددجویی که با مشارکت کمیته امداد و تلاشهای بی دریغ گروههای جهادی شهرستان زرین دشت احداث شده در هفته مقاومت به بهره برداری می رسد.

او افزود: برپایی اردوهای جهادی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، از دیگر برنامه های هفته مقاومت امسال در زرین دشت است.

فرمانده سپاه زرین دشت در ادامه، برپایی نشست های بصیرتی با محوریت مکتب حاج قاسم، توزیع بسته‌های معیشتی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در شهرستان زرین دشت اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار