خبرهای داغ:

برگزاری ۲۱۰ کارگاه جهاد تبیین در مدارس شاهرود/ اعزام بیش از ۵۵۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

شاهرود_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری ۲۱۰ کارگاه جهاد تبیین و آسیب‌های اجتماعی در مدارس این شهرستان، از اعزام بیش از ۵۵۰ دانش‌آموز شاهرودی به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۷۳
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

برگزاری ۲۱۰ کارگاه جهاد تبیین در مدارس شاهرود/ اعزام بیش از ۵۵۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان نوربه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمد موسوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود ظهر امروز در نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی شاهرود در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهر با اشاره به برگزاری ۲۱۰ کارگاه آموزشی جهاد تبیین و آسیب‌های اجتماعی در مدارس این شهرستان در سه ماهه سال تحصیلی امسال، اظهار کرد: شناخت وضع فعلی آموزش و پرورش را باید در کلام رهبر انقلاب اسلامی مشاهده کرد که بر امیدآفرینی در نسل جوان در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید دارند.
وی با تأکید بر اینکه امید کلید همه قفل‌ها از دیدگاه مقام معظم رهبری است، گفت: توجه به این مهم در دستور کار آموزش و پرورش است و ما از همه دستگاه‌های مسؤول در این راستا توقع داریم که به ما کمک کنند و سپاه و بسیج در این امر حامی و کمک‌کننده هستند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور نیز بیان کرد: ۳۴۰ دانش‌آموز دختر و ۲۲۵ دانش‌آموز پسر در نیمه دوم بهمن‌ماه و نیمه نخست اسفندماه از این شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند که برنامه‌ریزی‌ها در این راستا در حال انجام است.
موسوی بر پیشتاز بودن آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در موضوع جهاد تبیین در مدارس استان سمنان تأکید کرد.
محمد خوش‌قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود نیز در این نشست با اشاره به هجمه دشمنان در جنگ ترکیبی و فعالیت بیش از ۱۷۰ شبکه ماهواره‌ای در این راستا بر حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف و نقش بر آب کردن توطئه‌های آن‌ها تأکید کرد.
وی افزود: در راستای جهاد تبیین بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان برنامه مدون دارند و تلاش داریم در راستای ارتقای سطح بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان تلاش کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به فرصت عالی راهیان نور دانش‌آموزی در روشنگری و بصیرت افزایی تأکید کرد و برنامه‌ریزی دقیق و اثرگذاری این حرکت عظیم فرهنگی برای دانش‌آموزان را خواستار شد.
خوش‌قدم به برگزاری مراسم تجلیل از جهادگران عرصه تبیین در مدارس در سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: در این مراسم از ۲۱ جهادگر عرصه تبیین در مدارس شهرستان تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار