رییس کل دادگستری استان:

دعوت از کارآفرینان کردستان در جهت اشتغال زندانیان امری ضروری است

رئیس کل دادگستری استان کردستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، با اشاره به اهمیت افتتاح دو کارگاه اشتغال زندانیان بند نسوان کانون اصلاح و تربیت و زندانیان رأی باز مرکز اشتغال و حرفه آموزی سنندج گفت:دعوت از کارآفرینان استان در جهت اشتغال زندانیان امری ضروری است.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۶۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین حسینی از مرکز اشتغال و حرفه آموزی شماره ۲ سنندج و کانون اصلاح و تربیت سنندج بازدید و از نزدیک و به صورت چهره به چهره مشکلات، مسائل و تقاضا‌های مددجویان را استماع و دستورات لازم را صادر کرد.



رئیس کل دادگستری استان کردستان بر دعوت از کارآفرینان استان در جهت اشتغال زندانیان تاکید کرد و افزود: این دو کارگاه اشتغال زایی، با اعطای تسهیلات به کارآفرین فعال سنندجی به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال دایر شده و فعلا در مجموع زمینه اشتغال ۲۲ نفر از زندانیان مرد و زن مرکز اشتغال و حرفه آموزی شماره ۲ سنندج و کانون اصلاح و تربیت سنندج را فراهم کرده است.



وی افزود: در صورت حمایت‌های لازم دستگاه‌های اجرایی استان از کارآفرینان، این میزان اشتغال زندانیان به بیش از ۱۰۰ نفر خواهد رسید.



در ادامه، رئیس کل دادگستری استان کردستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از بند‌های مختلف این دو ندامتگاه بازدید کرده و با زندانیان به صورت چهره به چهره ملاقات و دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات آن‌ها صادر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار