نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی:

«جهاد تبیین» سلاح مهم مبارزه با فتنه است

میرمحمدی میبدی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگ‌ترین کاری که برای جلوگیری از تکرار فتنه در کشور می‌توان انجام داد، جهاد تبیین در مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... است.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۶۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سید جلیل میرمحمدی میبدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بزرگ‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی مردم است و مسئولان با توجه به این مقوله باید مجدانه برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با اشاره بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «جهاد تبیین» تصریح کرد: بزرگ‌ترین کاری که برای جلوگیری از تکرار فتنه در کشور می‌توان انجام داد، جهاد تبیین در مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «جهاد تبیین» و «بصیرت افزایی» دو سلاح مهم مبارزه با فتنه است، ادامه داد: بصیرت افزایی حول محور ولایت در بین مسئولان و مردم؛ پیگیری حل مشکلات مردم توسط تمامی مسئولان و اهتمام ویژه برای معیشت و اقتصاد مقوله‌هایی است که اگر به‌طور صحیح رخ دهد، مردم با دلگرمی هرچه بیشتر پشتیبان نظام جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی با اشاره به برخی اهمال‌کاری‌ها درزمینه‌های مرتبط با معیشت و رفاه مردم توسط بعضی افراد دولت، افزود: امروز می‌توان تصمیمات بسیار خوبی در حوزه‌ی معیشت مردم، اقتصاد، مسکن و خودرو گرفت، اما در این زمینه‌ها تعلل صورت می‌گیرد؛ برخی افراد در دستگاه دولتی ناکارآمد هستند و حتی می‌توان گفت عامل وضع موجود هستند.

نایب‌رئیس اول کمیسیون و بهداشت درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمینه‌ی مشکلات مربوط به معیشت و رفاه مردم، مواردی هست که ربطی به تحریم ندارد؛ و راهکار‌های عالی برای رفع موانع وجود دارد؛ اگر مسئولان با نگاه جهادی به میدان بیایند؛ می‌توانند این مشکلات را مرتفع کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و تجزیه کشور و همچنین به دنبال ایجاد ناامیدی در مردم است؛ اگر مسئولان در رفع مشکلات موجود در جامعه تعلل نکنند مثل همیشه شاهد همراهی و پشتیبانی مردم از نظامی جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

اصحاب فتنه در سال ۸۸ حلاوت مشارکت حداکثری را از مردم ایران گرفتند

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره دشمنی دیرینه‌ی آمریکا و اسرائیل با ایران عنوان کرد: تا قبل از فتنه‌ی سال ۹۸ تقریباً هر ۱۰ سال یک‌بار در هر فرصتی که آمریکا و اسرائیل پیدا کردند، یک سری اقدامات دشمنانه علیه ایران انجام دادند.

وی با بیان اینکه در سال ۷۸ به دنبال رخداد‌های کوی دانشگاه و شرایطی که پیش آمد با هم‌صدایی برخی از دشمنان التهاباتی در دانشگاه تهران ایجاد کردند، ادامه داد: در سال ۱۳۸۸ با رمز تقلب در انتخابات، قبل از اتمام عملیات رأی‌گیری اعلام برندگی کردند و با این رویه جرقه‌ی فتنه را زدند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه انتخابات پرشوری با مشارکت ۸۵ درصدی مردم در سال ۱۳۸۸ برگزار شد؛ این مسئله می‌توانست برگ برنده‌ی بزرگی برای ایران باشد، اما عده‌ای هم‌صدا با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و با ادعای دروغین تقلب، حلاوت این مشارکت حداکثری را به کام مردم شریف ایران تلخ کردند.

میرمحمدی تصریح کرد: ایران می‌توانست با این برگ برنده اتفاقات خوب و بزرگی را برای مردم خوبمان رقم بزند، اما عدم بصیرت سران فتنه باعث شد تا خسارت‌های بزرگی به مردم ایران وارد شود.

وی گفت: یکی دیگر از پیامد‌های بی‌بصیرتی سران فتنه این بود که دشمن به خیال خام خود سودای براندازی را در سر بپروراند و دشمن به طمع افتاد تا برنامه‌ریزی‌های بعدی را در این زمینه داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار