فرمانده بسیج شرکت انتقال گاز ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

تلاش برای تبدیل پایگاه شهید سید مصطفی خمینی به حوزه/در عرصه فرهنگی کوتاهی کردیم

سیدمحمد تقی میرصانعی فرمانده پایگاه بسیج شرکت انتقال گاز ایران از تلاشش برای تبدیل پایگاه شهید سید مصطفی خمینی ستاد، به حوزه سخن گفت.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۵۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

سیدمحمد تقی مرصانعی فرمانده بسیج شرکت گاز انتقال ایران

سیدمحمد تقی میرصانعی فرمانده پایگاه بسیج شرکت انتقال گاز ایران، امروز در حاشیه مراسم وداع با پیکر یک شهید گمنام که از روبه‌روی این شرکت برگزار شد اظهار کرد: حدود یک‌سال است که فرماندهی بسیج این پایگاه به من واگذار شده است. بر اساس تجربه کاری که قبلا داشتم و در شرکت‌های دیگر هم این مسئولیت به من واگذار شده بود، می‌دیدم که آنچنان فعالیتی در اینجا و جاهای دیگر صورت نگرفته است. بنابراین، بر آن شدم تا بعد از گرفتن این مسئولیت، شرایط بهتری را در شرکت مهیا کنم. 

وی افزود: شرکت انتقال گاز ۱۰ منطقه عملیاتی در کل کشور و حدود ۱۲ هزار کارمند دارد. در حال رایزنی با حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران هستیم تا پایگاه شهید سید مصطفی خمینی ستادمان به حوزه تبدیل شود.  

میرصانعی افزود: اگر شرایط را مهیا و فراهم سازیم، کار زیاد می‌شود انجام داد. مخصوصا در عرصه فرهنگی، ما کوتاهی کردیم و خوب عمل نکردیم. از زمانی که مسئولیت بسیج را به عهده گرفتم، اقدامات موثری برای برگزاری مراسم‌ها، مناسبت‌ها و یادواره شهدا با حضور مدیران و مسئولان و اعضا و نشر فرهنگ انقلاب انجام دادیم. در بحث بیانیه گام دوم انقلاب نیز اقدامات خوبی انجام دادیم.  

وی گفت: در ارتباط با وداع با پیکر مطهر شهید گمنام که امروز داشتیم، یک ماه است که با معراج شهدا رایزنی داریم که در نهایت به برنامه امروز ختم شد. هدف اصلی من و همکارانم از برگزاری برنامه وداع امروز، این اشاره رهبر انقلاب است که زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست.

ت-۵۳۷۹

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار