دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم ملارد عنوان کرد :

نهم دی ماه روز بصیرت ملت شریف ایران و روز میثاق با ولایت است/ اگر شهر سقوط کرد، آن را پس می‌گیریم؛مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند

دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم ملارد، نهم دی ماه ۱۳۸۸ را روز بصیرت ملت شریف ایران و روز میثاق با ولایت و حمایت از اصل نظام و ولایت فقیه دانست .
کد خبر: ۹۴۷۹۸۶۷
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

مبینا صاحبقرانی دانش‌آموز پایه دهم تجربی در دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم ملارد عنوان کرد: نهم دی ماه، همان روزی‌ است که امید دشمنان نا‌امید و روی سياه معاندین، سیاه‌تر از همیشه شد. حضور میلیونی و پرشور هر‌ساله مردم، گواه بر این حقیقت است که پیر و جوان، همگی پیرو انقلاب راستین خود هستند. انقلابی‌ که هدفش حفظ و گسترش ارزشهای ناب اسلامی و آرمانش، اتصال به حکومت جهانی حضرت بقیة الله ارواحنافداه است .

این دانش‌آموز فهیم و بصیر در ادامه توضیح داد: دشمنان انقلاب اسلامی همان‌هایی هستند که در روزهای اول انقلاب با ترور‌های کور و یا هدفمند، به‌ دنبال بر هم زدن نظم و امنیت جامعه بودند. کمی بعد‌ از آن کل دنیا با هم متحد شدند تا جنگی نابرابر را علیه مردم ایران آغاز کنند. جنگی تحمیلی که هشت سال به‌طول انجامید و پیامد آن، شکست همه جانبه دشمنان ایران اسلامی و افزایش همبستگی و انسجام ملی بود. پس از دو دهه، فتنه‌ ای را سازماندهی کردند که ریشه‌ای کاملا سیاسی داشت. اما پس از مدتی،  صحنه گردانان فتنه، هدف اصلی این پروژه شوم را لو دادند. آن هم با توهین به مقدسات و علی الخصوص بحث عزاداری ابا عبدالله(ع) که مردم بصیر و دین دار ایران اسلامی با حضور به موقع خود، بساط آشوب و هتک را جمع کردند و  نقشه منحوس دشمنان را نقش بر آب کردند.

صاحبقرانی تشریح کرد: یک دهه گذشت و معاندین نظام، نقشه دیگری را رونمایی کردند. نقشه‌ای که سال‌ها برای اجرای آن تلاش کرده بودند. نقشه‌ای با ریشه ای فرهنگی و صریح‌تر از فتنه قبلی، هتاکی و حرمت شکنی دینی و دشمنی آشکارا با نظام اسلامی را در دستور کار قرار داده بودند که به لطف پروردگار، باز هم مردم بصیر و دین‌دار جای جای این مرز‌وبوم ، به‌ دفاع از انقلاب خود به پا خواستند و دوباره با بصیرت خود، داغ دوباره بر دل دشمنان ایران گذاشتند.

وی افزود: دین ستیزی هدف اصلی این فتنه ‌هاست اما تا آنجا که ما مردم بصیر پشت هم باشیم ترسی به دل نداریم. و چه زیبا شهيد گرانقدر محمد جهان آرا می‌گفت: اگر شهر سقوط کرد، آن را پس می‌گیریم. مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند.

در این پیچ آخر الزمان، مواظب ایمانمان باشیم تا انشالله جزء ریزش‌های غربال آخر الزمان نباشیم.

 

خبرنگار: نرگس مرادی

ارسال نظرات