مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوجبلاغ:

بصیرت مردم، انقلاب اسلامی را از پیچ های تاریخی بسیاری عبور داد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: انقلاب اسلامی با هوشمندی رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم و دفاع جانانه آن ها از نظام، از پیچ های تاریخی بسیاری عبور کرده است.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۷۱
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ امروز در جمع مردم انقلابی و بسیجیان حوزه ابوذر غفاری به مناسبت سالروز حماسه 9 دی گفت: انقلاب اسلامی با هوشمندی رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم و دفاع جانانه آن ها از نظام، از پیچ های تاریخی بسیاری عبور کرده است.

بصیرت مردم، انقلاب اسلامی را از پیچ های تاریخی بسیاری عبور داد

وی با اشاره به اینکه خون شهدا، فداکاری آن ها، دعای خیر مادران شهدا و هنر این ملت، ایران را از پیچ های تاریخی طراحی شده توسط دشمن عبور داد، عنوان کرد: دشمن در خواب هم این مقاومت مردم را نمی دید اما ۴۲ سال بصیرت ملت، آن ها را ناکام گذاشت. ایران علیرغم تمام توطئه ها، موانع، چالش های اقتصادی و دغدغه های معیشتی همچنان حرکت رو به جلو و پیشرفت خود را دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ بیان کرد: امروز در جهاد تبیین قصد دفاع از عملکرد مسئولین را نداشته و از آن ها گله داریم زیرا از قافله خدمت به مردم عقب مانده اند. در فتنه های آخرالزمانی باید از کلیت نظام و مقام معظم رهبری دفاع کنیم. در اغتشاشات کسی با سران قوا و مسئولان سیاسی کاری نداشت و همه شعارها متوجه رهبر معظم انقلاب بود زیرا دشمن نقطه قوت کشور را شناخته است.

حجت الاسلام شفیع خانی اظهار کرد: دشمن می داند اگر صاحب علم را بزند، دیگر دین و اسلامی وجود ندارد. مردم علیرغم همه توطئه ها و کینه ها به انقلاب باور دارند. به فرموده رهبر معظم انقلاب برخی خواص در اغتشاشات مردود شدند چراکه علیه نظام موضع گرفتند؛ کسانی از نظام ارتزاق کردند و به مقام رسیدند، در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی را محکوم کردند و به سپاه و بسیج تاختند.

وی افزود: این در حالی بود که آمریکا، فرانسه، اسرائیل، انگلیس و عربستان با تمام قوا در صحنه حضور داشتند و سفارتخانه های خود را در اختیار اغتشاشگران قرار دادند. عربستان علاوه بر شبکه اینترنشنال سعودی که کار رسانه ای انجام داد به حساب لیدرها پول واریز کرد. آن ها برای خود قانون اساسی نوشتند که در آن دین هیچگونه رسمیتی نداشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: خط قرمزها و جایگاه ولی فقیه مورد هجمه قرار گرفت و با حادثه شاهچراغ باید خیلی ها از خواب بیدار می شدند اما آن را به نظام نسبت دادند. گردن کلفت ها و لیدرهایی در خیابان شعار مرگ بر دیکتاتور می دادند که خود و هفت جدشان دیکتاتور بودند. رهبر معظم انقلاب خطاب به نیروهای مسلح فرمودند مراقب باشید از مردم کسی کشته نشوند تا زمانی که صف معترضان از اغتشاشگران جدا شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار