فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

بصیرت و مقاومت رمز پیروزی بر فتنه هاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در همایش نهم دی ماه بصیرت را رمز پیروزی بر فتنه‌ها عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۳۷
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با سالروز حماسه نهم دی ماه همایش بسیجیان شهر هرات در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا حماسه نهم دی ماه و سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
سرهنگ پاسدار عباس باقری در ادامه با اشاره به وقایع و اتفاقات سال ۸۸ به تحرکات و تلاش هاس دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروزه دشمنان در آخرین ترفند‌های خود با روی آوری به جنگ‌های ترکیبی و استفاده از روش‌های مختلف به صورت همزمان در صددند تا به هر طریقی به این کشور ضربه وارد کنند. وی در ادامه با اشاره به نا آرامی‌های اخیر در کشور و دخالت بیگانگان و همراهی عده‌ای از دشمنان داخلی به لزوم داشتن بصیرت و آگاهی در این فتنه‌ها و شرایط اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در فضای غبار آلود فتنه‌ها ملاک ما ولایت و رهبری است و باید همواره گوش به فرمان امام خود باشیم تا بتوانیم بر فتنه‌های دشمنان غلبه کنیم.
سرهنگ پاسدار عباس باقری در ادامه با اشاره به صحنه‌های حضور حماسی مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در دفاع از این مرز و بود رمز پیروزی بر فتنه‌ها را مقاومت و بصیرت عنوان کرد.
اجرای گروه سرود، دکلمه خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار