فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو با خبرنگاران:

ملت ایران در حماسه ۹ دی تاریخ‌ساز شدند/ دشمنان ناتوان‌تر از آن هستند که برای ایران قوی، نقشه براندازی بکشند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امسال در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله ۹ دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با شکستی مفتضحانه مواجه شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۱۳
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

ملت ایران در حماسه ۹ دی تاریخ‌ساز شدند/ دشمنان ناتوان‌تر از آن هستند که برای ایران قوی، نقشه براندازی بکشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو با خبرنگاران ، به سالروز حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ حماسه عظیم و تاریخ ساز آفریدند و با بصیرت و آگاهی پای انقلاب و ولایت ایستادند.

وی با بیان اینکه وحدت سبب بالندگی و پیشرفت‌های روز افزون کشور ما شده است، گفت: امسال در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله ۹ دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با شکستی مفتضحانه مواجه شد.

سردار محمدی اصل با اشاره به نقش رهبری در هدایت مردم برای مقابله با فتنه‌ها، تأکید کرد: مردم ایران با حماسه‌آفرینی و حضور خود در صحنه‌ها همیشه نشان داده‌اند که وفادار به نظام و انقلاب هستند و در سخت‌ترین شرایط مقابل فتنه‌ها ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود خطاب به دشمنانی که چشم دیدن پیشرفت و امنیت ایران را ندارند، گفت: ملت ایران هیچگاه غیرت و عزت و شرف خود را نمی‌فروشند و مطمئن باشید اگر نگاه چپ به این مرزو و بوم بیاندازید و در فکر چپاول کشور باشید با پشیمانی سختی مواجه خواهید شد.

وی با اشاره به حماسه تاریخی ۹ دی ملت ایران، گفت: امسال نیز یاد آن روز الهی را با حضور پر شور و دشمن شکن مردم مومن و ولایی گرامی خواهیم داشت و به دشمنان خواهیم گفت؛ شما ناتوان‌تر و ناچیزتر از آن هستید که برای ما نقشه بکشید چرا که اراده الهی ایران اسلامی را هدایت می کند.

سردار محمدی اصل  شرایط سخت امروز غرب را یادآور شد و با بیان اینکه دشمنان در همین ایام اخیر به فکر تجزیه، تفرقه افکنی، آشوب و اغتشاش در کشور ما بودند، گفت: امروز کشورهای غربی به دنبال جمع آوری زغال سنگ و هیزم برای زمستان سخت هستند.

وی سیاست‌های شیطانی غرب به ویژه امپراطوری دروغین رسانه‌ای کشورهای معاند غرب برابر ایران اسلامی را متذکر شد و گفت: در همین  ایام فتنه، ایران قوی موفق به پرتاب موشک هایپرسونیک به آسمان شد و نشان داد که فتنه اندوزی های استکبار، فرایندی تکراری است و همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ آشوب و اغتشاش دشمنان در کشور  مانند سالهای گذشته به زودی خاموش خواهد شد بنابراین باید برای آینده قوی برنامه ریزی کرد و با محقق کردن چشم اندازها مسیر تعالی و پیشرفت روز افزون کشور را هموار کرد.

این یادگار دوران دفاع مقدس از جنگ سایبری، بیولوژیک و جنگ نرم و شناختی از جمله جنگ‌های دشمنان برابر ایران اسلامی نام برد و گفت: گنجینه عظیم دفاع مقدس پشتوانه رزمندگان اسلام و ملت بصیر و انقلابی ایران در تهاجم بی امان دشمنان در عرصه های مختلف است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) جنگ‌های نیابتی، اطلاعاتی و سایبری دشمنان را یادآور شد و گفت: در واقع ما انواع جنگ‌ها را تجربه کردیم و این تجربیات علاوه بر اینکه ما قوی‌تر و منسجم تر کرده است، باعث استقامت و پایداری بیش از پیش ملت ایران برابر توطئه های استکبار شده است.

وی به حوادث اخیر نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر، دشمن از همه ظرفیت های پیدا و پنهان خود استفاده کرد و با تمام قوا به میدان آمد، گفت: در این میدان نیز دشمن در برابر اراده و بصیرت عاشورایی ملت ایران شکست خورد.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه حماسه 9 دی امتدادی عمیق و ژرف در تاریخ ملت ایران دارد، گفت: کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد صحنه‌هایی بود که ملت ایران با آفرینش آن‌ها از آزمون‌های سخت عبور کرده و توانست مسیر پیشرفت و ترقی کشور را فراهم آورد.

وی از حماسه 9 دی به عنوان پاسداری از تمامیت انقلاب اسلامی ایران نام برد و گفت: نه دی، نور بصیرت الهی در دلهای مردم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار