حماسه ٩ دی ماه تجلی بصیرت و پیوند مردم با ولایت بود

زنجان _ فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت:حماسه ۹ دی تجلی پیوند مردم با ولایت، بصیرت و آگاهی مردم هوشیار و انقلابی ایران بود.
کد خبر: ۹۴۷۹۶۸۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

حماسه ٩ دی ماه تجلی بصیرت و پیوند مردم با ولایت بود

سرهنگ سودی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی، اظهار داشت:حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه، سال ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه حماسه عظیم ٩ دی ماه به ما نشان داد که مردم همیشه در صحنه ایران دشمنان رهبری و انقلاب را به خوبی می‌شناسند، گفت:این مردم ولایتمدار هیچ گاه فریب، حیله و نیرنگ‌های دشمن را باور نخواهند کرد.

سرهنگ سودی تأکید کرد:اجتماع انقلابی ٩ دی ماه با سایر اجتماع‌های مردم در طی سال‌های انقلاب متفاوت بود چرا که دشمن با تمام امکانات و ظرفیت خود به صحنه آمده بود و هدفی جز شکاف میان مردم، اهل‌بیت و انقلاب نداشت.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به اینکه مردم هوشیار و انقلابی ایران تمام فتنه‌های دشمن را با حضور حماسی خنثی کردند و این روز، روز بصیرت نامگذاری شد، خاطرنشان کرد:منظور از بصیرت این است که در بین تاریکی نوری را پیدا کنی و به سمت آن روی، که خوشبختانه مردم بصیر ایران نور انقلاب و رهبری را در بین تاریکی‌های وسیع فتنه‌ها پیدا کردند و به سوی آن حرکت کردند.

ارسال نظرات