دهه بصیرت فصل جهاد و حماسه در راه ولایت است

زنجان-فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه بیان اینکه دهه بصیرت فصل جهاد و حماسه در راه ولایت است ،تصریح کرد:همه بسیجیان باید در این دهه به تحقق جهاد تبیین بپردازند.
کد خبر: ۹۴۷۹۶۷۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

دهه بصیرت فصل جهاد و حماسه در راه ولایت است

سرهنگ محمدحسین سلیمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)و گرامیداشت دهه بصیرت اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) شخصیتی بی نظیر در همه ابعاد دینی، سیاسی و اجتماعی است و باید تلاش کنیم زندگی ایشان را سرمشق قرار داده و همانند حضرت زهرا ( س ) در راه ولایت جانفشانی کنیم.

وی با بیان اینکه دهه بصیرت فصل جهاد و حماسه در راه ولایت است ،تصریح کرد:همه بسیجیان باید در این دهه به تحقق جهاد تبیین بپردازند .

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه با بیان اینکه بصیرتی که مردم ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ از خود نشان دادند واقعا بصیرت فاطمی بود ،افزود:این یوم الله  را میبایست برای همیشه در یاد و خاطر مردم عزیزمان نگاه داشت .

 سلیمی در ادامه با اشاره به اینکه در جریان اغتشاشات اخیر نیز به دلیل عدم تبیین درست مسائل متاسفانه کشور با مشکلاتی مواجه شد و برخی از جوانان ما  دچار اشتباه شدند،خاطرنشان کرد:همین مسئله نیاز به گفتگو و پاسخگویی به شبهات را دوچندان کرده است و باید در حال حاضر به امر رهبرمان لبیک بگوییم و کمر همت بسته و ودر مقابل جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین کنیم و همانند نوری بر تاریکی شبهات مختلف اعتقادی و سیاسی بیفکنیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستیم،گفت: سردار سلیمانی یکی از اسطوره‌های انقلاب اسلامی است که محبوبیت وی فراتر از مرزها و جغرافیای ایران و منطقه است، اما هنوز آنچنان که شایسته است به آن پرداخته نشده است و باید خدمات بی بدیل سردار سلیمانی به بشریت را تبیین کرد .

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار