سردار کرمی:

حماسه ۹دی کارآمدی نظام در عبور از بحران‌ها را نشان داد

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:حماسه ۹ دی کارآمدی نظام دینی برای عبور از بحران‌ها را نشان داد و ثابت کرد قدرت انقلاب اسلامی آشکار است
کد خبر: ۹۴۷۹۶۲۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

حماسه ۹دی کارآمدی نظام در عبور از بحران‌ها را نشان داد

سردار جهانبخش کرمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج؛ضمن گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی گفت:حماسه ۹ دی نشان داد که ملت ایران زنده، بیدار و آماده اطاعت از ولی خود هستند و همیشه در صحنه حضور داشته و دست از آرمان هایشان بر نخواهند داشت.

سردار کرمی با بیان اینکه در شرایطی که دشمن همه داشته‌ها و ظرفیت‌های خود را برای براندازی نرم به صحنه آورد، واکنش فراگیر، خودجوش و عاشورایی مردم ایران همه محاسبات دشمن را درهم ریخت و کشور را از یک خطر جدی عبور داد،تصریح کرد: حماسه نهم دی‌ماه کارآمدی نظام دینی را در عبور از بحران‌ها نشان داد و ثابت کرد که اگر همه قدرت‌های سیاسی جهان مقابل نظام اسلامی بایستند، این نظام قادر است با پشتوانه مردمی مقابل آنها بایستد و اهداف خود را به‌پیش ببرد.

فرمانده سپاه زنجان با اشاره به اینکه آنچه در ۹ دی رخ داد یک اقدام به لحظه و کارساز بود، ادامه داد: در شرایطی که دشمن همه امکانات خود را برای براندازی به صحنه آورده بود، حماسه ۹ دی کارآمدی نظام دینی برای عبور از بحران‌ها را نشان داد و ثابت کرد قدرت انقلاب اسلامی آشکار است و اطاعت مردم از رهبری و واکنش قاطع آنها به هتک حرمت عاشورا، ارائه الگوی حکمرانی جدید و حفظ استقلال‌طلبی در ۹ دی ۸۸ را متجلی کرد.

این مسئول تصریح کرد: پدیده نوظهور جنگ ترکیبی، جنگی جهانی و ابعاد آن پر دامنه است و امروز آمریکا به کمک صهیونیست‌ها و جبهه شرک و کفر و نفاق در همه ابعاد همراه با شبکه‌سازی، ابعاد مختلفی را در جهت تجزیه کشور، کاهش قدرت منطقه‌ای و فروپاشی نظام دینی هدف قرار داده است ولی ایران اسلامی با هوشمندی دشمنان را در این جنگ شکست داد.

وی 9 دی سال 88 را روز بصیرت، عزت، پیروزی و افتخار ملت ایران توصیف کرد و گفت: همچنین آن روز، یک درس بزرگی را به دشمنان انقلاب داد و آن درس این بود که آن‌ها توانایی ساقط کردن نظام مقدس انقلاب اسلامی را ندارند.

این مسئول در پایان بصیرت مردم و پیروی از ولایت فقیه و رهبری را اتمام حجت با دشمنان و فتنه‌گران تفسیر کرد و افزود: مردم در صحنه های حساس و تاریخی همواره حتی پرخروش‌تر از صحنه‌های انقلاب بوده و با بصیرت دینی و غیرت اسلامی به میدان آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار