خبرهای داغ:
سردار قاسم پور:

در فتنه‌های اخیر در کشور هدف ولایت فقیه بوده است/حاج قاسم ذوب در ولایت بود

شاهرود_یکی از فرماندهان محور مقاومت گفت: در چهار فتنه اخیر رخ داده در کشور هدف عمود خیمه نظام اسلامی، ولایت فقیه بوده است.
کد خبر: ۹۴۷۹۵۹۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

در فتنه‌های اخیر در کشور هدف ولایت فقیه بوده است/حاج قاسم ذوب در ولایت بودبه گزارش خبرنگار بسیج، اسماعیل قاسم پور در همایش بصیرت فاطمی با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولین شهرستان شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر. به مناسبت یوم الله ۹ دی ماه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به فتنه‌های رخ داده با رهبری استکبار جهانی بر علیه ملت ایران در چهل و سه سال عمر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: در چهار فتنه اخیر در کشور هدف اصلی دشمنان داخلی و خارجی، عمود خیمه نظام اسلامی یعنی ولایت فقیه بوده است.
او با بیان اینکه سردار سلیمانی در سراسر وصیت نامه خود بر توجه به ولایت فقیه تاکید کرده است، گفت: این فرمانده دفاع مقدس و محور مقاومت و امنیت کشور در تمام عمر با برکت خود تابع ولایت بود و جمهوری اسلامی را حرم و حفظ آن را واجب دانسته و تبعیت از ولایت را لازم عینی می‌دانند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس، با اشاره به حماسه ۹ دی ملت ایران در سال ۱۳۸۸، اظهار کرد: در فتنه سال ۱۳۸۸ دشمن با حمله به عراق حسینی ماهیت خود را نشان داد و ملت ایران با حضور در صحنه و آفریدن حماسه ۹ دی بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام و ولایت فقیه نشان دادند.
او با اشاره به حوادث اخیر و آشوب‌ها و اغتشاشات رخ داده، گفت: در این اغتشاشات نیز دشمن به بهانه فوت یک زن وارد میدان شد و کم کم ماهیت خود را نشان داد و در ادامه مشخص شد هدف آن‌ها نظام و ولایت فقیه است.
قاسمپور با تاکید بر توجه به جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، گفت: نسل جوان ما باید تاریخ ۲۰۰ ساله ایران را مطالعه کند تا بدانند چه اتفاقاتی افتاد و دشمنان خارجی بر علیه این کشور چه آورده اند.
در فتنه‌های اخیر در کشور هدف ولایت فقیه بوده است/حاج قاسم ذوب در ولایت بوداو با اشاره به سخنان اردشیر زاهدی، وزیر امور خارجه و سفیر ایران در آمریکا در زمان طاغوت، اظهار کرد: این فرد می‌گوید من برای حاج قاسم احترام زیادی قائل هستم و من عجز و ناتوانی کشور را در زمان طاغوت دیدم و باید نسل جوان ما تاریخ کشور را مطالعه کنند، این جملات را یک فردی که در دوران طاغوت مسؤولیت داشته بیان می‌کند و باید برای نسل جوان بیان کرد.
این همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر بصیرت در جامعه، گفت: پیام بسیار با اهمیت حماسه ۹ دی بصیرت و بیعت با ولایت است که باید همیشه این پیام مهم در اذهان مردم بماند تا مسیر را گم نکنیم.
در این مراسم که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و روابط عمومی و پایگاه اخلاص حوزه بسیج ادارات الحدید شهرداری شاهرود، مرثیه سرایی حاج حسین قانع از مشهد و پرده خوانی میرزا علی از تهران در مورد حاج قاسم سلیمانی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار