خبرهای داغ:

بیانیه بسیج رسانه شهرستان ملایر به مناسبت حماسه ۹ دی ماه

همدان-بسیج رسانه شهرستان ملایر به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی ماه و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۵۸۰
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج رسانه شهرستان ملایر به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی ماه و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

حماسه ۹ دی؛ انقلاب سوم ملت ایران

حماسه ۹ دی ماه، مصادف است با سالروز حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردم ایران محسوب می‌شود.

حماسه ۹ دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد، در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد و در این روز تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید.

می‌توان گفت روز نهم دی در واقع روز «نه گفتن ملت ایران» به سران فتنه و «آری گفتن به نظام اسلامی» و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند. در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهر‌های دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

در واقع نه دی از روز‌های ممیز بین نیرو‌های انقلابی و غیر انقلابی و شاخص تشخیص این موضوع است؛ اگر ما انقلابی هستیم باید در پای این انقلاب بمانیم و در نظام اسلامی، ما تعلق خاطر به کسی نداریم بلکه تعلقات ما مربوط به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن است.

هر ساله مردم ایران اسلامی، این روز حماسی و سالروز سترگ را گرامی می‌دارند تا نشان دهند توهم براندازی نظام، خیال خامی بیش نیست و تا زمانی که ولایت و امت اسلامی وجود داشته باشد دست فتنه و فتنه گر کوتاه و ارزش‌های اسلامی و انقلابی پایدار خواهد ماند.

بسیج رسانه شهرستان ملایر اعلام می‌دارد ملت آزاده ایران هرگز از اهداف و آرمان‌های این انقلاب و خون شهدای این انقلاب دست نمی‌کشد. در واقع حماسه نه دی، انقلاب سوم ملت ایران است و در این برهه حساس که دشمنان نقشه بیشتری کشیده اند، قطعا مردم شریف ملایر حماسه تاریخی دیگری را در ۹ دی ماه خلق خواهند کرد.

بسیج رسانه شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار