در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی؛

دانشجویان می توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی دانشجویان می توانند در زمان تحصیل با انعقاد قرارداد با نرخ های 12، 14 و 18 درصد به انتخاب دانشجو، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.
کد خبر: ۹۴۷۹۵۵۱
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، داوود سعدزاده، مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با اشاره به پوشش بیمه ای بیش از 50 درصد جمعیت این استان گفت: در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی همه دانشجویان می توانند در زمان تحصیل با انعقاد قرارداد با نرخ های 12، 14 و 18 درصد به انتخاب دانشجو، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.

دانشجویان می توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند

وی مطرح کرد: دانشجویان در بازه سنی 18 تا 50 سال می توانند به صورت غیرحضوری در سامانه es.tamin.ir  ثبت نام کنند. این افراد در صورت بهره مندی از پوشش درمانی بیمه متعلق به والدین خود، نیازی به پرداخت سرانه درمان ندارند و از خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی برخوردار می شوند. تامین اجتماعی آمادگی لازم برای برپایی میز خدمت برای پوشش بیمه ای دانشجویان و آموزش قوانین و مقررات بیمه ای را برای کارمندان و اساتید دانشگاه دارد.

حسین کلانتری خلیل آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی این دانشگاه برای هم افزایی بیشتر در تبلیغات مناسب محیط دانشگاه و فضای مجازی مرتبط با حضور نمایندگان هر دو سازمان بیان کرد: ما نیز آمادگی لازم را برای آموزش مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در حوزه های مدیریتی داریم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار