بیانیه سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل و بسیج اقشار بمناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی

سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل به ماسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹دی بیانیه ای صادر و از اهالی استان جهت حضور در برنامه های گرامیداشت 9 دی دعوت نمود.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۹۱
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

بیانیه سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل و بسیج اقشار بمناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مردم ما در مقابله‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 08/۱۰/1389

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان علیهم السلام است، میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد که افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی بدیل در سه دهه گذشته به یادگار گذاشته است.

فتنه 88 تهاجم همه جانبه به اصل نظام و بنیان انقلاب اسلامی باحمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و خیانت و حماقت سران فتنه بود؛ اما ملت ایران با حماسه 9 دی، ظرفیت‏های انقلاب و نظام در مهار فتنه‌ها و برهم زدن معادلات و محاسبات دشمنان را آشکارتر ساخت و با نمایش پیوند امت با امام، روحیه و امید در جبهه مقاومت و حامیان انقلاب اسلامی را ارتقا بخشید.

نسل‌های امروز و فردای کشور نباید از فتنه 88 بی‌خبر باشند و باید بدانند در این رخداد تلخ بر نظام مظلوم جمهوری اسلامی چه گذشته است و تبیین آنچه در عرصه فتنه امریکایی _ صهیونیستی 88 رقم خورد، عنصر مصونیت سازی است که باید مورد اهتمام ملی قرارگرفته و نباید اجازه داد تا با تحریف حقایق تاریخی، چهره اصحاب فتنه و باغیان بر نظام بزک وتطهیر شده و نقش حامیان غربی آنان کمرنگ شود.

همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند: " این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابان‏ها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد"، ملت ایران با بر افراشته نگه داشتن پرچم بصیرت و آگاهی و حرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان، اجازه نخواهند داد که استکبار و سران فتنه بتوانند فرصت مجددی برای ایجاد فتنه‌های شیطانی بیابند و علی رغم جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران که با هدف فاصله انداختن بین مردم و ولایت آغاز گردیده است، ملت ایران به فضل الهی، تحت ولایت و زعامت رهبر و مولای بصیر و شجاع خود همانند دفاع مقدس 8 ساله در این جنگ نیز پیروز خواهد شد و پرشتاب‌تر از گذشته مسیر پیشرفت، تعالی و حرکت برای تمدن‌سازی نوین اسلامی را ادامه خواهد داد.

سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل ضمن تجلیل از حضور آگاهانه مردم بصیر استان در تمامی صحنه‏ها و گرامیداشت یوم الله 9 دی، " مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها" و تعظیم و تکریم مقام شامخ شهیدان و جانبازان عرصه‌های مقابله با فتنه‌گران 88، بار دیگر با ولی امر مسلمین جهان تجدید بیعت کرده و اهالی استان اردبیل را جهت حضور در برنامه های گرامیداشت 9 دی دعوت می‌نماید.

ارسال نظرات