به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی؛

پیام فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادرکرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۶۲
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار حسین حسنیان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

مقام معظم رهبری:" مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد." حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

دی ماه ۸۸، نقطه سرنوشت ساز و یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی کشور عزیزمان بود که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت و متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران ، حماسه ای ماندگار و الهام بخش را ثبت نمود.

امت مسلمان ایران در نهم دی ماه و در تجمع بزرگ عاشورایی یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و همراهی خود با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را به جهانیان اعلام کردند.

اینجانب حماسه ۹ دی سالروز تجلی بصیرت و آگاهی ملت ولایت مدار ایران اسلامی را به ملت مومن و متعهد ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/ ر

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها