ارائه خدمات به یک هزار بیمار خاص و صعب العلاج در زنجان

زنجان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: در زمان حاضر، یک هزارو ۲۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد این استان هستند که برای خدمت‌رسانی بهتر، خدمات درمانی ویژه به این گروه از جامعه هدف ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۹۲۰۸
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

ارائه خدمات به یک هزار بیمار خاص و صعب العلاج در زنجان

روح الله صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج افزود: از مجموع بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان ۹۵۵ بیمار صعب‌العلاج و ۶۵ نفر نیز بیمار خاص هستند.

وی اظهار داشت: خدمات به صورت رایگان و در سرفصل‌های کلی خدمات پاراکلینیک، فرانشیز و مابه التفاوت خدمات بیمه‌ای، خدمات غیر تعهد بیمه پایه، دارو و تجهیزات، خدمات جانبی درمان و لوازم مصرفی دسته‌بندی می‌شود.

این مسوول ادامه داد: کمک هزینه خرید انواع تجهیزات درمانی کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) و تجهیزات توانبخشی اعضای مصنوعی، عصا، تشک، تخت و دندانپزشکی از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه بیماران خاص و صعب‌العلاج است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به خدمات ارائه شده در مناطق روستایی و کم برخوردار استان اشاره کرد و افزود: توجه به رونق بخشی اقتصادی و زمینه سازی برای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت ساکن در مناطق روستایی، محروم و کم برخوردار از اولویت های کاری کمیته امداد استان در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: خدمات کمیته امداد در حوزه توانمندسازی با تکیه بر سه رکن تامین مسکن مناسب، ایجاد فضای کسب و کار و ارائه خدمات فکری و فرهنگی به جامعه هدف این نهاد عرضه می شود.

به گفته این مسوول، در زمان حاضر ۲۷ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در بخش‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.

ارسال نظرات