خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فلاحی:

پست انتقال شهید همدانی اکنون نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

همدان-نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پست انتقال شهید همدانی را ۱۰ سال پیش باکمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان می‌توانستیم اجرا کنیم، اما اکنون نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۹۴۷۹۰۷۴
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر با بیان اینکه به دنبال کارهای زمین مانده هستم، اظهار کرد: پست انتقال برق شهید همدانی ۱۰ سال است که تعریف شده اما قدمی برای آن برداشته نشده بود.

وی با بیان اینکه برای ما دغدغه جدی وجود داشت که در بحث برق همدان همانند آب در آینده بحران به وجود نیاید، گفت: اگر برای آب هم آینده نگری می‌شد بحران پیش نمی‌آمد.

نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما برای برق پیش بینی‌های لازم را انجام دادیم، افزود: پست انتقال برق ۲۳۰ کیلو ولت شهید همدانی و پست فوق توزیع همدان ۶ و پست فوق توزیع همدان ۷ و پروژه‌های جهان‌آباد از زیر ساخت‌هایی هستند که برای مصرف شهرستان‌های همدان و فامنین و برای تولید و اشتغال خانگی باید آماده شوند.

وی ادامه داد: پست انتقال شهید همدانی را ۱۰ سال پیش باکمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان می‌توانستیم اجرا کنیم، اما اکنون نیازمند ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

فلاحی تصریح کرد: با توجه به اینکه در پروژه مسکن ملی در آینده ۶۰ هزار واحد مسکن به شهر اضافه می‌شود، پست‌های جدید باید پیش‌بینی می‌شد تا در آینده بحران پیش نیاید.

* اوایل سال آینده پروژه شهید سردار همدانی شروع بکار خواهد کرد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر نیز در ادامه گفت: احداث پروژه‌های پست برق باعث می‌شود سرمایه‌گذاری در صنایع تولیدی و سایر اشتغال آفرینی‌ها در آینده دارای شرایط مناسب‌تری باشد.

مجتبی داودآبادی با اشاره به پروژه احداث پست ۲۳۰ کیلو ولت شهید سردار همدانی در همدان عنوان کرد: مراحل طراحی پروژه شهید سردار همدانی به اتمام رسیده است و اوایل سال آینده پروژه شهید سردار همدانی شروع بکار خواهد کرد.

وی گفت: در راستای تقویت پست همدان پست سیاری را در پست موجود همدان ۳ پیش بینی کرده‌ایم که تا قبل از تابستان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر بیان کرد: پروژه همدان ۶ در خیابان مهدیه در حال احداث است، بیش از ۸۰ درصد از تجهیزات این پروژه خریداری و تحت کنترل است.

وی افزود: برای توسعه شهر و پروژه‌های مسکن ملی و جهش ملی مسکن پروژه پست همدان۷ در نظر گرفته شده است که با حل مشکل زمین نسبت به احداث این پروژه اقدام خواهد شد.

داودآبادی با بیان اینکه پروژه‌های صنعتی منطقه جهان‌آباد با هماهنگی شرکت شهرک‌های صنعتی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر زمین پروژه منطقه صنعتی جهان آباد تهیه و دیوارکشی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار