خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

شهدای گمنام بلندترین فریاد حقانیت و مظلومیت ملت ایران هستند

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه این جنازه‌های مطهر بعد از ۴۰ سال بلندترین فریاد حقانیت شما ملت است، گفت: چه کسی می‌تواند هماننداین شهدای گمنام حقانیت و مظلومیت شما را به عالم اعلام کند؟
کد خبر: ۹۴۷۸۹۷۱
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در آیین تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام در همدان با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: این بانوی گرانقدر به عنوان الگوی تمام مومنین به ما درس ولایتمداری را یاد داد و برای ابد الگو و اسوه است و در این راه نیز به شهادت رسید.

وی بیان کرد: این بانوی بزرگوار با سکوت تاریخی خود و با مخفی کردن قبر مطهرش شاید گمنام است اما از هر حقیقتی آشکارتر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه خدای متعال راه حق را برای همه روشن کرده و دیگر در عالم کسی بهانه نخواهد داشت که بگوید من راه حق را تشخیص ندادم، گفت: حضرت فاطمه(س) با حکومت بدون ولایت حاکمیت دینی را در خطر دید و به این سیاست معترض است.

وی با بیان اینکه اعتراض حضرت فاطمه (س) برای سیاست‌مدارانی است که بنای حذف ولایت را دارند، ابراز کرد: حضرت زهرا (س) از ما می‌خواهد حق را بشناسیم و باید تلاش کرد حق را شناخت، نمی توان در قیامت بهانه آورد که حق را ندیده و نشناخته‌ایم.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه امروز دشمن در هجمه‌های رسانه‌ای خود تلاش می‌‌کند حق تشخیص داده نشود و بنا دارد حق را از ما کتمان کند، تصریح کرد: دشمنان آنچه را که ارائه می‌دهند باطل محض نیست بلکه با تلفیق حق و باطل تلاش می‌کند حق قابل تشخیص نباشد.

وی با بیان اینکه مبارزه با مستکبران، ایستادگی در برابر فرعون‌های زمان و مقاومت در مسیر امام خمینی(ره) حق است و پیکر شهدا نیز نماد حقانیت و اعلام مظلومیت ملت ما به جهان است، ادامه داد: آیا نظام اسلامی که ادعای استقلال را در عالم دارد و برای عزت مردم تلاش می‌کند حق نیست؟

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه این جنازه‌های مطهر بعد از ۴۰ سال بلندترین فریاد حقانیت شما ملت است، عنوان کرد: چه کسی می‌تواند هماننداین شهدای گمنام حقانیت و مظلومیت شما را به عالم اعلام کند؟

وی با بیان اینکه ملتی که تلاش کرده دین را وارد عرصه سیاست کند و زیر بار حرف زور نمی‌رود حرفش حق است، افزود: ملتی که از مسئولان برای حل مشکلات کشور مطالبه می‌کند، حق است.

شعبانی با تاکید بر اینکه شهدا از شما می‌خواهند که انسجام شما از بین نرود چرا که انسجام و اتحاد یک ملت حق است، مطرح کرد: اما دشمن می‌‌خواهد این حق‌ها را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه بعد از آنکه حق را شناختید باید به حق عمل کنید، یادآورشد: امروز بافضلیت‌‌ترین انسان‌‌ها افرادی هستند که حق را بشناسند و به آن عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در میدان عمل به حق باید مقاومت و استقامت کنید، خاطرنشان کرد: در فضای فتنه خود را نباید کنار کشید‌ و تنها به صرف ادعا خدا آدمی را در مسیر حق‌‌مداری راه نخواهد داد.

وی افزود: هر کس که داعیه دفاع از حق را داشته باشد خدا او را در میدان بلا و آزمایش‌ها قرار می‌دهد تا صادقین و کاذبین از هم دیگر تشخیص داده شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار