تشییع باشکوه پیکر مطهر شهیدان گمنام در گچساران +( تصاویر و فیلم)

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) مردم شهید پرور گچساران دو شهید گمنام را باشکوه هر چه تمام جهت خاکسپاری به سمت لیشتر و دهدشت بدرقه کردند.
کد خبر: ۹۴۷۸۹۱۵
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گچساران، مردم شهید پرور گچساران هم‌زمان با شهادت ام ابیها حضرت زهرا (س) پیکر پاک شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس را از مرکز شهر و سپس گلزار شهدا به سمت لیشتر و دهدشت بدرقه کردند.
مردم بام‌نفتی ایران با حضور با شکوه خود در این آئین با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.

یکی از این شهدای والامقام، در سن ۲۷ سالگی در عملیات «رمضان» در شرق بصره به شهادت رسید که پیکر مطهر وی در منطقه عمومی لیشتر گچساران خاکسپاری شد.

یکی از این شهدای والامقام در سن ۲۰ سالگی در عملیات «بدر» در شرق دجله به شهادت رسید که پیکر مطهر وی در حوزه علمیه خواهران دهدشت به خاک سپرده شد.

 

 


تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلمتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید خوشنام در گچساران + تصاویر و فیلم

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار