ورود کاروان لاله‌های زهرایی به فریدونکنار؛

عهد جاودانه دیار بصیر با فرزندان گمنام روح الله

ساری-پیش از ظهر امروز مردم دیار سردار شهید اسلام حاج حسین بصیر به استقبال کاروان لاله های زهرایی رفتند و با شهدا عهدی جاودانه بستند.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۹۹
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در ایام فاطمیه پیکر‌های مطهر ۱۴ لاله زهرایی در قالب دو کاروان در شرق و غرب استان از صبح شنبه سوم دی ماه براه افتاد که برنامه استقبال از کاروان لاله‌های زهرایی در کلاردشت، تنکابن، نشتارود، بهشهر و گلوگاه برگزار شد.

پیش از ظهر یکشنبه چهارم دی ماه کاروان لاله‌های زهرایی در شرق مازندران به شهر پل سفید و زیر آب در شهرستان سوادکوه و کاروان لاله‌های زهرایی در غرب مازندران به عباس آباد رسید و مردم قدرشناس و ولایتمدار این شهرستان‌ها پیکر‌های مطهر شهدای خوشنام را تشییع کردند.

عصر روز یکشنبه کاروان‌های لاله‌های زهرایی در شرق مازندران مهمان مردم ولایت مدار منطقه لفور شهرستان سوادکوه شمالی شد و در غرب مازندران نیز مردم شهرستان نور حق مهمان نوازی را از کاروان شهدا بجا آوردند.

برپایه این گزارش،پیش از ظهر امروز دوشنبه پنجم دی ماه کاروان لاله‌های زهرایی به شهرستان میاندورود رسید و مردم قدرشناس دارابکلا با شهدا دیداری تازه کردند  و همزمان مردم مومن و شهید پرور دیار حاج حسین بصیر هم با بدرقه و تشییع شهدای گمنام عهدی جاودانه با فرزندان گمنام روح الله بستند.

 عکس از: محمدحسین خلیل پور

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها