خبرهای داغ:
برگزیده جشنواره اسوه از بندر انزلی در گفت‌وگو با بسیج مطرح کرد؛

اشتغالزایی برای ۳هزار و ۵٠٠ نفر با حصیربافی/برگزاری کارگاه‌های آموزشی، از پرورش قارچ تا ماهی‌های زینتی

مهدیه اکبرخواه فرمانده ناحیه بسیج کوثر بخش بندر انزلی، خدمات جهادی این پایگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۸۵
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

اشتغال زایی سه هزار و ۵٠٠ نفری در حوزه حسیربافی/اشتغال خانگی در بخش‌های تولید قارچ، پرورش ماهی و زالو طبی ایجاد کردیم

مهدیه اکبرخواه فرمانده ناحیه بسیج کوثر بخش بندر انزلی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: بیشتر اقدامات ما در حوزه‌های علمی، پژوهشی و اقتصاد مقاومتی با انجام پالایش محیطی و تعامل و هماهنگی با سازمان‌هایی مانند جهاد کشاورزی و شیلات صورت می‌گیرد. وی افزود: کارگاه‌های آموزشی در حوزه پرورش قارچ و ماهی‌های زینتی را در راستای رونق به بخش اشتغال خانگی در منطقه برگزار کرده‌ایم.  

اکبرخواه اضافه کرد: یکی دیگر از کارگاه‌های آموزشی و اشتغال‌آفرین برای خانوار‌های منطقه، کارگاه آموزش پرورش زالوی طبی است. در این زمینه استقبال طبی خوبی از سمت مردم صورت گرفت.  

وی تاکید کرد: اشتغالزایی خوبی در بخش حصیربافی صورت گرفته و فضای اشتغال برای ۳ هزار و ۵٠٠ نفر در منطقه، ایجاد شده است. همچنین نگاه ویژه‌ای به بحث بازاریابی و فروش برای این عزیزان، داریم.

اکبرخواه افزود: عروسک‌سازی یکی دیگر از حوزه‌های اشتغال خانگی برای مردم منطقه است و حمایت‌های خوبی نیز در این راستا، به ویژه در بخش فروش داشته‌ایم.  

فرمانده ناحیه بسیج کوثر بخش بندر انزلی با تأکید بر اینکه یکی از محور‌های مهم برنامه‌های ما در حوزه دفاعی است، اضافه کرد: آموزش اسلحه‌شناسی و برگزاری رزمایش گردان کوثر، از این قبیل برنامه‌هاست.

اکبرخواه ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم ما در محور دفاعی و امنیتی، برگزاری رزمایش در حوزه پدافند غیر عامل است و در این راستا، به خواهران بسیجی آموزش‌های لازم داده می‌شود.


ت-۲۶۲۳

انتهای پیام/

ارسال نظرات