در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)؛

اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در میدان شهدای کرج برپا می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برپایی اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در روز سه شنبه سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری (س) رأس ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای کرج با حضور عزاداران فاطمی و دسته جات عزاداری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۶۲
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از برگزاری ویژه برنامه های سالروز شهادت بی بی دو عالم در البرز خبر داد و گفت: شهر کرج در روز سه شنبه ۶ دی ماه، میزبان ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در میدان شهدای کرج برپا می شود

وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع باشکوه پیکرهای این شهدای والامقام از میدان سپاه کرج به سمت میدان شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مطرح کرد: در مسیر تشییع پیکر این شهدا، مواکب و ایستگاه های صلواتی با هماهنگی هیئات مذهبی و پایگاه های مقاومت بسیج برپا می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برپایی اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در روز سه شنبه سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری (س) رأس ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای کرج با حضور عزاداران فاطمی و دسته جات عزاداری خبر داد و بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع سخنران این مراسم است و مادحین اهل بیت (ع) نیز با مرثیه سرایی حضرت زهرا (س) عزاداران را به فیض می رسانند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق اظهار کرد: در سالروز شهادت بی بی دو عالم، ۲۷ تجمع بزرگ در میادین و خیابان های اصلی شهرهای استان البرز برگزار می شود و ۴۰۰ موکب نیز در روزهای منتهی به شهادت حضرت صدیقه کبری (س) به محبین حضرت خدمت رسانی می کنند. از همه مردم شهیدپرور این استان و محبین حضرت زهرا (س) دعوت می کنم در مراسم تشییع پیکر شهدا و اجتماع عزاداران فاطمی حضور یابند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار