223 زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد برای آزادی چشم انتظار کمک خیرین هستند

مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد زندانیان جرائم غیرعمد زندان های استان که صرفاً محکوم مالی هستند 223 نفر است که امیداوریم با جلب کمک خیرین و همکاری و همراهی بانک های عامل زمینه آزادی بخشی از این زندانیان فراهم گردد.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۲۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، منصور بیژنی مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان به عملکرد ستاد دیه استان در 9 ماهه نخست امسال اشاره کرد واظهار داشت: با همکاری و همراهی اعضای ستاد دیه استان، خیرین و نیکوکاران، منابع استانی و کشوری ستاد دیه از ابتدای سالجاری تا کنون تعداد 87 زندانی جرائم غیرعمد استان با ترکیب 82 زندانی مرد و پنج زندانی زن از زندان آزاد شده اند.

وی میزان کل بدهی افراد آزاد شده را بالغ بر 24 میلیارد تومان ذکرکرد و افزود: با پیگیری و مداخله کمیته های صلح و سازش و دعوت از طرفین مبلغ 21میلیارد تومان از شکات و طلبکاران تخفیف و رضایت اخذ شده و مابقی نیز از محل اعطای تسهیلات ارزان قیمت و کمک های بلاعوض تأمین و پرداخت شده است.

نائب رئیس ستاد دیه استان با تقدیر از شکات پرونده‌های مالی عنوان داشت: انصافاً در استان ما خود شکات و طلبکاران مالی از خیرین نیک اندیشو خوشنام ستاد دیه محسوب می شوند که با رضایت و گذشت از طلبکاری کمک بزرگی به ستاد دیه در موضوع آزادی زندانیان مالی می‌کنند.

منصوربیژنی تعداد موجودی زندانیان جرائم غیرعمد زندان های استان که صرفاً محکوم مالی هستند را 223 نفر اعلام و اظهار امیدواری کرد تا با تشکیل منظم جلسات، جلب کمک خیرین و همکاری و همراهی بانک های عامل زمینه آزادی بخشی از این زندانیان فراهم گردد.

مدیر کل زندان های استان در ادامه تصریح کرد: زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی افراد غیر بزهکارند که منتظر کمکهای خیرخواهانه خیرین و نیکوکاران و گذشت شکات می باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار