دیدار یلدایی مسئولین اردکان با خانواده معظم شهدا

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده معظم شهیدان محمود صحرایی، محمدعلی سرافراز، حمزه احمدی، علی فتاحی و جلیل بهجتی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۷۸۴۳۱
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ دفتر امام جمعه اردکان، همزمان با شب یلدا و در ادامه برنامه سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده معظم شهیدان محمود صحرایی، محمدعلی سرافراز، حمزه احمدی، علی فتاحی و جلیل بهجتی دیدار و گفتگو کردند.
 شرکت کنندگان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از خانواده معظم این شهدای بزرگوار برای حضور در ویژه برنامه آبروی کوچه، افتخار محله که به یاد این شهدای والامقام برگزار می‌شود، دعوت کردند.
 گفتنی است در این دیدار که جمعی از ایثارگران نیز حضور داشتند، همرزمان شهدا به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پرداختند.

دیدار یلدایی مسئولین اردکان با خانواده معظم شهدا

ارسال نظرات