سردار سلیمانی در اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج:

ایران، فرهنگی‌ترین ملت دنیاست/انقلاب اسلامی سرفصل جدید در تاریخ ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی یک سرفصل جدید در تاریخ ملت ایران است. این ملت امروز به‌عنوان یک ملت بزرگ، قوی و قابل ستایش در عرصه جهان شناخته می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۸۱۹۸
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی عصر دیروز در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی را یک عصر جدید در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد کرد اظهار کرد: در دوره‌ای که هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی آغازگر آن است، شما هنرمندان نقش‌آفرین آن محسوب می‌شوید.

وی از تلاش هنرمندان در این جشنواره قدردانی کرد و گفت: عصر حاضر، عصر فرهنگ، هنر و رسانه است و اگر رسانه یک ابزار تلقی شود این عصر، به عنوان عصر فرهنگ و هنر محسوب می‌شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه‌سار هدایت‌های الهی به وقوع پیوست و تمدن غربی با تمدن ایرانی اسلامی همواره متفاوت بوده است، گفت: انقلاب اسلامی یک سرفصل جدید در تاریخ ملت ایران است. این ملت امروز به‌عنوان یک ملت بزرگ، قوی و قابل ستایش در عرصه جهان شناخته می‌شود.

وی افزود: بدون تردید ملت ایران فرهنگی‌ترین ملت دنیاست؛ این نه به سبب این است که ما عضو کوچکی از این ملت بزرگ هستیم، بلکه بر اساس ادله روشن‌تر از آفتاب و قابل استناد و ارائه و قابل تکیه، ما بزرگترین ملت فرهنگی جهان در درون میهن اسلامی، در میان آن‌ها زندگی می‌کنیم و به این ملت بزرگ افتخار می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از بسیج به عنوان یک تفکر در بین ملت بزرگ یاد کرد و گفت: این نهاد انقلابی یک سازمان نیست، بلکه بسیج یک تفکر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج هنرمندان گسترش یک تفکر در جامعه هنری کشور است، گفت: بسیج هنرمندان به‌عنوان علمدار یک تفکر در بین جامعه هنری برجسته به همه فنون و سجایای اخلاقی در بین هنرمندان و مجهز به تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها و ابزار هنری به‌روز، نو و جدید است و هنرمندان از سوی سازمان بسیح نگران نباشند و بیش از گذشته در خدمت هنرمندان خواهیم بود.

سردار سلیمانی با اشاره به برگزاری یک سالانه شدن جشنواره سراسری تئاتر بسیج گفت: با توجه به این همه ظرفیت برگزاری جشنواره سراسری تئاتر بسیج به‌صورت سالانه یک ضرورت است و برگزاری این جشنواره بخشی از استعداد‌های تئاتر کشور است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر تدوین نقشه راه هدفمند با چشم‌انداز روشن در عرصه هنر تئاتر تاکید کرد و گفت: این مهم باید با همکاری و تکیه به اندیشه‌ورزی هنرمندان تئاتر طراحی و در نظر گرفته شود و بسیج مستضعفین هم از آن حمایت می‌کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار