خبرهای داغ:

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ویژه گروه‌های جهادی هنری در فارس برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ویژه هنرمندان فارس به مدت یک هفته خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۸۰۲۵
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

مجید میکائیلی مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ویژه گروه های جهادی هنری با نام مبارک شهید مسعود سهیلی خبر داد و اظهار داشت: در این رزمایش از توانمندی گروه های هنری در رشته های مختلف بهره‌مند می‌شویم.

وی با بیان اینکه این رزمایش از ۲۷ آذر ماه تا ۲ دی ماه سال جاری با همکاری ۲۰ کانون بسیج هنرمندان استان در سطح فارس بزرگ برگزار می‌شود، تصریح کرد: توانمندسازی و آموزش، هدایت، و نقش‌آفرینی گروه های هنری، نگاه ویژه در این رزمایش بزرگ است.

میکائیلی گفت: نقش آفرینی کانون های بسیج هنرمندان در سراسر استان فارس در حین برگزاری این رزمایش با بهره گیری از توانمندی این گروه‌های جهادی در رشته‌های مختلف هنری، می تواند فعالیت هایی را دنبال کند. به گفته مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس، شعر و شعرخوانی، تئاتر خیابانی، کاریکاتور، ایستگاه سرود، طراحی و نقاشی، خوش‌نویسی، و ایجاد بازارچه‌های خیریه، از جمله رشته های هنری است که در این رزمایش نقش آفرینی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه گروه های مختلف هنری در سطح استان، در معابر و مراکز پر تردد در سطح شهرستان های فارس پهناور به ارائه خدمات هنری می پردازند، ادامه داد: شب خاطره گروه های جهادی، از جمله برنامه های ویژه ای است که طی یک هفته در شهرستان ها به همت گروه های مختلف جهادی برگزار خواهد شد.

میکائیلی تأکید کرد: «کاروان روایت حبیب»، از جمله برنامه دیگری است که در این هفته با همکاری حوزه هنری فارس در سطح استان دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در شیراز و سه شهرستان دیگر فارس برگزار می‌شود، ادامه داد: کانون های بسیج هنرمندان فارس در کنار گروه‌های جهادی، و هم افزایی با دیگر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان ها این رزمایش بزرگ را برگزار می‌کنند.

تئاتر خیابانی با موضوع جهادگری، کاریکاتور با تشکیل کارگاه های زنده و موضوع جهاد امیدآفرینی، برگزاری پاتوق قرائت اشعار با موضوع بسیج و بیانیه گام دوم توسط شاعران بومی شهرستان ها، پخش فیلم و تاتر با هماهنگی ادارات ارشاد در شهرستان ها برای نمایش فیلم هایی با موضوعات یاد شده، اجرای ویژه برنامه «به دنبال ستاره ها» ویژه کودکان با محوریت نقاشی، و همچنین رزمایش کمک مومنانه، از جمله ویژه برنامه‌های پیش‌بینی شده در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ویژه هنرمندان فارس است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در ادامه با اشاره به نزدیکی به ایام سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: به این مناسبت و در ایام سالگرد این شهید عزیز، بسیج هنرمندان فارس از دو کتاب شعر گردآوری شده از اشعار شاعرانه بومی فارس با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار